Tvorba strategického plánu pro malý podnik
Creating a strategic plan for a small business
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jakub Ďurčo
Vedoucí práce
Skolilová Petra
Oponent práce
Kouba Marek
Studijní program
Logistika a řízení dopravních procesůInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyObhájeno
2023-01-17Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Predmetom diplomovej práce „Tvorba strategického plánu pro malý firma“ je vypracovanie strategickej analýzy firmy a jej následné využitie pri tvorbe návrhov na dosiahnutie určených strategických cieľov so zameraním na logistiku. Prvá časť pokladá potrebné teoretické vedomosti o podniku, podnikových stratégiách a analýzach. Druhá časť aplikuje tieto vedomosti na popisovaný podnik. Posledná časť generuje výsledky o stave podniku z interného a externého prostredia a aplikuje logistické a marketingové nástroje do návrhov na dosiahnutie stanovených strategických cieľov. The subject of the master thesis "Creating a strategic plan for a small business" is the development of a strategic analysis of the firm and its subsequent use in the development of proposals to achieve the identified strategic objectives with a focus on logistics. The first part lays the necessary theoretical knowledge about the company, corporate strategies and analyses. The second part applies this knowledge to the business described. The last part generates results about the state of the enterprise from the internal and external environment and applies logistics and marketing tools into propositions to achieve the identified strategic objectives.
Kolekce
- Diplomové práce - 16117 [148]