Zobrazit minimální záznam

Measuring customer satisfaction of the selected company



dc.contributor.advisorSadílek Tomáš
dc.contributor.authorValerie Tomášková
dc.date.accessioned2023-03-23T09:26:18Z
dc.date.available2023-03-23T09:26:18Z
dc.date.issued2023-02-03
dc.identifierKOS-1187269149605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/107285
dc.description.abstractDiplomová práce se v teoretické části zabývá zákaznickou spokojeností a popisem metod měření spokojenosti zákazníků, jako jsou model spokojenost-významnost, metoda SERVQUAL, metoda satisfakčních pyramid nebo KANO model. V praktické části na to navazuje aplikace těchto metod na dotazníkové šetření zjišťující spokojenost zákazníků se službami společnosti Less Mess Storage a jeho následné vyhodnocení. Cílem této diplomové práce je měření spokojenosti zákazníků společnosti Less Mess Storage za pomoci online dotazníkového šetření a následné využití metod měření spokojenosti pro vyhodnocení a vytvoření návrhů a doporučení pro danou společnost. K detailnějšímu vyhodnocení slouží také výzkumné otázky a hypotézy formulované v návaznosti na předchozí výzkumy. Mezi zmíněná doporučení patří návrh měření pomocí metody SERVQUAL, rozdělení zákazníků dle KANO modelu, Mystery shopping nebo návrhy zaměřující se na nejvýznamnější atributy spokojenosti. Aplikace těchto doporučení by v budoucnosti mohla znamenat zvýšení zákaznické spokojenosti i loajality a tím následně i zvýšení prosperity a ziskovosti společnosti.cze
dc.description.abstractThe diploma thesis deals in the theoretical part with customer satisfaction and a description of methods for measuring customer satisfaction, such as the satisfaction-significance model, the SERVQUAL method, the satisfaction pyramid method or the KANO model. In the practical part, this is followed by the application of these methods to a questionnaire survey to determine customer satisfaction with the services of Less Mess Storage and its subsequent evaluation. The aim of this thesis is to measure customer satisfaction of Less Mess Storage using an online questionnaire survey and the subsequent use of satisfaction measurement methods to evaluate and create proposals and recommendations for the company. Research questions and hypotheses formulated in connection to previous research also serve for a more detailed evaluation. The mentioned recommendations include the design of measurements using the SERVQUAL method, the division of customers according to the KANO model, Mystery shopping or proposals focusing on the most important attributes of satisfaction. Applying these recommendations could increase customer satisfaction in the future and loyalty and consequently increase the prosperity and profitability of the company.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectZákaznická spokojenostcze
dc.subjectmetody měření zákaznické spokojenosticze
dc.subjectSERVQUALcze
dc.subjectKANO modelcze
dc.subjectmetoda satisfakčních pyramidcze
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycze
dc.subjectNPScze
dc.subjectCSIcze
dc.subjectCustomer satisfactioneng
dc.subjectmethods of measuring customer satisfactioneng
dc.subjectSERVQUALeng
dc.subjectKANO modeleng
dc.subjectsatisfaction pyramids methodeng
dc.subjectcustomer relationship managementeng
dc.subjectNPSeng
dc.subjectCSIeng
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků vybrané společnosticze
dc.titleMeasuring customer satisfaction of the selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2023-02-08
dc.contributor.refereeBronec Oldřich
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam