Tvořivost v práci učitele SOŠ
Creativity in The Work of a Teacher
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Tadeáš Pešek
Vedoucí práce
Kovaříková Miroslava
Oponent práce
Veteška Jaroslav
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíObhájeno
2023-02-08Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá tvořivostí a vizuálními pomůckami. Cílem práce je z teoretického hlediska popsat úlohu tvořivosti ve škole a detailně prozkoumat oblast vizuálií. Práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část je opřena o poznatky v odborné literatuře. V empirické části je provedeno dotazníkové šetření, které proběhlo na SOŠ. Výsledkem práce bylo zmapování situace v oblasti využívání vizuálních pomůcek v praxi a ověření poznatků odborné veřejnosti zabývající se touto problematikou. The bachelor thesis deals with creativity and visual aids. The aim of the thesis is to describe the role of creativity in school from a theoretical point of view and to explore the field of visuals in detail. The thesis has a theoretical-empirical character. The theoretical part is based on the findings in the literature. In the empirical part, a questionnaire survey is carried out in a secondary school. The result of the work was to map the situation in the field of the use of visual aids in practice and to verify the knowledge of the professional community dealing with this issue.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1261]