Kyberšikana na střední škole
Cyberbullying in High School
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Noemi Bocchiola
Vedoucí práce
Nesvadba Petr
Oponent práce
Svoboda Petr
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíObhájeno
2023-02-08Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce „Kyberšikana na střední škole“ cílí na výskyt této problematiky u dospívajících středoškoláků, na to, v jaké podobě tuto problematiku vnímají, interpretují a v některých případech i konkrétně prožívají. Bakalářská práce vymezuje klíčové pojmy, týkající se problematiky šikany a speciálně kyberšikany, a poté se soustřeďuje na informovanost žáků o nebezpečí, ukrývajícím se na internetu a sociálních sítích, na osobní zkušenosti žáků s kyberšikanou a na to, jaký dopad měly na jejich osobní i sociální vývoj. V empirické části se bakalářská práce soustřeďuje na charakter a rozšířenost informací o kyberšikaně ve zkoumaném vzorku středoškolské mládeže. The bachelor thesis "Cyberbullying at secondary school" focuses on the occurrence of this issue in adolescent high school students, on the form in which they perceive, interpret and in some cases specifically experience this issue. The bachelor thesis defines key terms related to the issue of bullying and especially cyberbullying, and then focuses on the awareness of pupils about the dangers hiding on the internet and social networks, on the personal experience of pupils with cyberbullying and on what impact they had on their personal and social development. In the empirical part, the bachelor thesis focuses on the character and prevalence of information about cyberbullying in the examined sample of high school youth.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1228]