ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta biomedicínského inženýrství
  • katedra lékařských a humanitních oborů (ukončeno 01.02.2014)
  • Diplomové práce - 17111
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta biomedicínského inženýrství
  • katedra lékařských a humanitních oborů (ukončeno 01.02.2014)
  • Diplomové práce - 17111
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Problematika průjezdnosti vozidel IZS v zastavěné městské oblasti

The issue of the transit of vehicles of the Intergrated Rescue System in bulit-ap urban area

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Jindřich Pavelka
Vedoucí práce
Holec Tomáš
Oponent práce
Šafr Gustav
Studijní program
Civilní nouzové plánování
Instituce přidělující hodnost
katedra zdravotnických oborů a ochrany obyvatelstva



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce „Problematika průjezdnosti vozidel IZS v zastavěné městské oblasti“ se zabývá průjezdností pozemními komunikacemi a možnými riziky vzhledem k otázce včasného příjezdu složek Integrovaného záchranného systému k mimořádné události a jejímu úspěšnému zvládnutí. V teoretické části vymezujeme danou problematiku, její současný stav, specifikujeme základní pojmy, charakterizujeme jednotlivé složky Integrovaného záchranného systému a popisujeme lokalitu vybranou pro potřeby výzkumného šetření. V praktické části bylo metodami diferenční analýzy, vlečných křivek a modelových situací provedeno šetření, jehož výsledky byly následně zhodnoceny a byl navržen postup řešení zjištěných skutečností.
 
The thesis “Access Routes for Integrated Rescue System Vehicles in Developed Urban Areas” deals with the accessibility by road for emergency response vehicles and analyses potential risks in terms of the timely arrival of Integrated Rescue System vehicles to emergency situations and of the successful response to such situations. The theoretical part of the thesis outlines the issue and the current situation, provides key definitions, describes all the components of the Czech Integrated Rescue System, and describes the geographical area in which research was conducted. The practical part describes the research carried out using differential analysis, turning paths and model situations, whose outcomes were then assessed, and proposes solutions to the findings of the research.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/104807
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (6.377Mb)
POSUDEK (321.3Kb)
POSUDEK (219.8Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 17111 [603]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV