Digitální gramotnost učitelů
Digital Literacy of Teachers
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Klára Svobodová
Supervisor
Vaněček David
Opponent
Dobrovská Dana
Field of study
Učitelství odborných předmětůStudy program
Specializace v pedagogiceInstitutions assigning rank
institut pedagogických a psychologických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá digitální gramotností učitelů, konkrétně je zaměřena na učitele středních škol. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části budou popsány jednotlivé pojmy jako digitální gramotnost a souvislost s ostatními gramotnostmi, digitální technologie, digitalizace. Dále se zaměřuje na využívání digitálních technologií ve výuce. Cílem praktické části je zjistit úroveň využívání digitálních technologií učiteli a míru jejich digitální gramotnosti. Šetření bude provedeno kvantitativní metodou pomocí sestavených dotazníků, dotazováni budou učitele na vybraných středních školách. This bachelor’s thesis deals with digital literacy of teachers specifically it’s focused on high school teachers. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describe concepts like digital literacy and the relationship with other literacy, digital technology and digitization. It also focuses on the use of digital technologies in teaching. The aim of the practical part is to find out the level of use of digital technologies by teachers and the level of their digital literacy. The survey will be carried out using a quantitative method using questionnaires, interviewed will be teachers at selected secondary schools.
Collections
- Bakalářské práce - 32151 [1278]