Zobrazit minimální záznam

New Tourism Product Development in Current Tourism Market



dc.contributor.advisorPlzáková Lucie
dc.contributor.authorMichaela Veselá
dc.date.accessioned2022-09-03T22:52:43Z
dc.date.available2022-09-03T22:52:43Z
dc.date.issued2022-09-03
dc.identifierKOS-1089130515705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/103958
dc.description.abstractCestovní ruch prochází obrovským rozvojem, kdy nejvíce dochází k růstu poptávky. Cílem bakalářské práce je vytvořit nový produkt cestovního ruchu na základě analýzy sekundárních dat poptávky i nabídky za posledních 10 let v České republice. V teoretické části budou definovány základní pojmy, které jsou důležité pro praktickou část. V praktické části bakalářské práce byla analyzována nabídka a poptávka na trhu cestovního ruchu a poté byl vytvořen nový produkt v Pardubickém kraji. Součástí vytvořeného produktu je návrh programu a časového harmonogramu zájezdu včetně zajištění ubytování, dopravy a v neposlední řadě byla provedena cenová kalkulace zájezdu.cze
dc.description.abstractTourism is undergoing tremendous development, with most of the growth in demand. The aim of the bachelor thesis is to create a new tourism product based on the analysis of secondary data of demand and supply for the last 10 years in the Czech Republic. The theoretical part will define the basic concepts that are important for the practical part. In the practical part of the bachelor thesis the supply and demand on the tourism market was analysed and then a new product was created in the Pardubice Region. Part of the created product is a proposal of the programme and timetable of the tour including accommodation, transport and last but not least a price calculation of the tour was made.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectProduktcze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjecttrhcze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectpoptávkacze
dc.subjectnabídkacze
dc.subjectProducteng
dc.subjecttourismeng
dc.subjectmarketeng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectdemandeng
dc.subjectsupplyeng
dc.titleTvorba nového produktu na současném trhu cestovního ruchucze
dc.titleNew Tourism Product Development in Current Tourism Marketeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠtědroň Bohumír
theses.degree.grantorinstitut veřejné správy a regionálních studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam