Tvorba nového produktu na současném trhu cestovního ruchu
New Tourism Product Development in Current Tourism Market
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Michaela Veselá
Supervisor
Plzáková Lucie
Opponent
Štědroň Bohumír
Study program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
institut veřejné správy a regionálních studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cestovní ruch prochází obrovským rozvojem, kdy nejvíce dochází k růstu poptávky. Cílem bakalářské práce je vytvořit nový produkt cestovního ruchu na základě analýzy sekundárních dat poptávky i nabídky za posledních 10 let v České republice. V teoretické části budou definovány základní pojmy, které jsou důležité pro praktickou část. V praktické části bakalářské práce byla analyzována nabídka a poptávka na trhu cestovního ruchu a poté byl vytvořen nový produkt v Pardubickém kraji. Součástí vytvořeného produktu je návrh programu a časového harmonogramu zájezdu včetně zajištění ubytování, dopravy a v neposlední řadě byla provedena cenová kalkulace zájezdu. Tourism is undergoing tremendous development, with most of the growth in demand. The aim of the bachelor thesis is to create a new tourism product based on the analysis of secondary data of demand and supply for the last 10 years in the Czech Republic. The theoretical part will define the basic concepts that are important for the practical part. In the practical part of the bachelor thesis the supply and demand on the tourism market was analysed and then a new product was created in the Pardubice Region. Part of the created product is a proposal of the programme and timetable of the tour including accommodation, transport and last but not least a price calculation of the tour was made.