Zobrazit minimální záznam

Effect of Wind on the Traffic IFR of Václav Havel Airport



dc.contributor.advisorKameníková Iveta
dc.contributor.authorAdam Kadlec
dc.date.accessioned2022-09-03T22:52:42Z
dc.date.available2022-09-03T22:52:42Z
dc.date.issued2022-09-03
dc.identifierKOS-1085735389005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/103952
dc.description.abstractPredmetom bakalárskej práce je stanovenie ročného chodu hodnôt vetra a analýza vplyvu vetra na leteckú prevádzku, podľa pravidiel IFR, na Letisku Václava Havla v Prahe. V práci budú identifikované najčastejšie javy počasia s dôrazom na vietor, s ktorým je možné sa na Letisku stretnúť, jednotlivé konfliktné situácie, pri ktorých lietadlá IFR opakovali pristátie a tiež hlásenie vetra v rôznych meteorologických správach. Na základe získaných dát o lietadlách, ktoré museli opakovať pristátie kvôli počasiu v období 2017-2021, príslušných správ METAR a SPECI, budú analyzované parametre vetra, pri ktorých boli lietadlá nútené opakovať pristátie a na základe zistených výsledkov stanovené limity hodnôt vetra pre bezpečné pristátie na Letisku.cze
dc.description.abstractThe subject of the bachelor's thesis is the determination of the annual course of wind values and the analysis of the influence of wind on air traffic, according to the IFR rules, at Václav Havel Airport in Prague. The work will identify the most frequent weather phenomena, with an emphasis on the wind that can be encountered at the airport, individual conflict situations in which the IFR aircraft carried out the go-around and wind reports in various meteorological reports. Based on the obtained data about the aircraft that had to carry out go-around due to weather in the period 2017-2021, the relevant METAR and SPECI reports, the wind parameters will be analysed in which the aircraft were forced to carry out go-around, and based on the results, the limits of the wind values for a safe landing at the airport will be determined .eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectopakované pristátiecze
dc.subjectvietorcze
dc.subjectIFRcze
dc.subjectpristátiecze
dc.subjectLetisko Václava Havlacze
dc.subjectgo-aroundeng
dc.subjectwindeng
dc.subjectIFReng
dc.subjectlandingeng
dc.subjectVaclav Havel Airporteng
dc.titleVliv větru na letecký provoz IFR na letišti Václava Havlacze
dc.titleEffect of Wind on the Traffic IFR of Václav Havel Airporteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereePačes Pavel
theses.degree.disciplineProfesionální pilotcze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojích 3cze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam