Společenská zodpovědnost firmy
Corporate Social Responibility
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Vitalina Škrdlantová
Vedoucí práce
Bronec Oldřich
Oponent práce
Jindřichovská Irena
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti vybrané firmy (CSR). Cílem této práce je charakterizovat postoj vybrané společnosti Lidl Česká republika v. o. s. ke společenské odpovědnosti a následně zhodnotit její CSR aktivity. Práce se člení na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje historii a charakteristiku konceptu společenské odpovědnosti firmy, popisuje tři pilíře CSR a výhody a nevýhody CSR. V praktické části jsou shrnuty návrhy a doporučení na zlepšení současné společenské odpovědnosti, které vychází z výsledků dotazníkového šetření a vlastních myšlenek a nápadů. This bachelor thesis deals with the issue of corporate social responsibility (CSR) of a selected company. The aim of this thesis is to characterize the attitude of the selected company Lidl Czech Republic v. o. s. towards social responsibility and then to evaluate its CSR activities. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part defines the history and characteristics of the concept of corporate social responsibility, describes the three pillars of CSR and the advantages and disadvantages of CSR. The practical part summarises suggestions and recommendations for improving current CSR based on the results of the questionnaire survey and own thoughts and ideas.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [271]