Zobrazit minimální záznam

Airline’s Tactical Decision Making Related to Airport Resource Allocation



dc.contributor.advisorŠpák Miroslav
dc.contributor.authorMatyáš Pros
dc.date.accessioned2022-09-01T22:52:45Z
dc.date.available2022-09-01T22:52:45Z
dc.date.issued2022-09-01
dc.identifierKOS-1085735402805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/103780
dc.description.abstractPráce se zabývá alokací letištních zdrojů se zaměřením na změny v alokaci letadlových stání, které jsou způsobeny odchylkami v provozování leteckých linek. Tyto změny v alokačních plánech můžou významně ovlivnit pozemní odbavení a dokonce způsobit zpoždění na odletu. V současné době, jak je zmíněno v analýze současného stavu, má provozovatel letadla limitované možnosti jak aktivně vstupovat do alokace stání v taktickém horizontu, aby limitoval možné negativní dopady při změně původně alokovaného stání. Proto práce navrhuje řešení pro vstupování letecké společnosti do alokace letadlových stání v taktickém horizontu. Následně je navržené řešení aplikováno v podmínkách pražského letiště.cze
dc.description.abstractThe thesis deals with the allocation of airport resources, with a focus on changes in the allocation of aircraft stands, which are caused by deviations in the operation of airline´s flights. These changes in allocation plans can significantly affect ground handling and even cause departure delays. At present, as mentioned in the analysis of the current situation, the aircraft operator has limited possibilities to actively intervene into the allocation of aircraft stands in the tactical horizon in order to limit the possible negative effects of changing the originally allocated stand. Therefore, the thesis proposes a solution for the entry of an airline into the allocation of aircraft stands in the tactical horizon. Subsequently, the proposed solution is applied in the conditions of the Prague Airport.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectletištěcze
dc.subjectletecká společnostcze
dc.subjectletadlová stánícze
dc.subjectletištní zdrojecze
dc.subjecttaktické rozhodovánícze
dc.subjectairporteng
dc.subjectairlineeng
dc.subjectaircraft standseng
dc.subjectairport resourceseng
dc.subjecttactical decision makingeng
dc.titleTaktické rozhodování letecké společnosti při alokaci letištních zdrojůcze
dc.titleAirline’s Tactical Decision Making Related to Airport Resource Allocationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSosnovec Jan
theses.degree.disciplineProfesionální pilotcze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojích 3cze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam