Zobrazit minimální záznam

A study of variable intake manifold length effect on the dynamic properties of a Formula Student car.



dc.contributor.advisorČervenka Libor
dc.contributor.authorMatyáš Kajsrlík
dc.date.accessioned2022-08-31T22:53:59Z
dc.date.available2022-08-31T22:53:59Z
dc.date.issued2022-08-31
dc.identifierKOS-1201007132905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/103721
dc.description.abstractTématem diplomové práce je studie variabilních sacích systémů a návrh pro použití do soutěže Formula Student. Sací trakt musí odolat tvrdým podmínkám soutěže a taktéž zlepšovat parametry monopostu. Sací systém musí být také navrhnut pro výrobu v útrobách dílen týmu CTU Cartech. V práci jsou popsána rozhodnutí a výsledky simulací, jež vedly k finálnímu produktu. Produkt je navrhnut na co nejnižší hmotnost a výkonnost. Práce obsahuje také seznámení s pohonnou jednotkou monopostu a rešerši sacích systémů.cze
dc.description.abstractThe topic of the diploma thesis is the study of variable intake systems and a proposal for use in the Formula Student competition. The intake tract must withstand the harsh conditions of the competition and also improve the parameters of the vehicle. The intake system must also be designed for production in the workshop of the CTU Cartech team. The work describes the decisions and simulation results that led to the final product. The product is designed for the lowest possible weight and performance. The work also includes an introduction to the vehicle drive unit and a search for intake systems.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectFormula Studentcze
dc.subjectSací ústrojí motorucze
dc.subjectVariabilní sací traktcze
dc.subjectProměnlivá délka sacích kanálůcze
dc.subjectSání motorucze
dc.subjectFormula Studenteng
dc.subjectEngine intake systemeng
dc.subjectVariable intake tracteng
dc.subjectVariable length intake channelseng
dc.subjectEngine intakeeng
dc.titleStudie vlivu proměnné délky sacího potrubí na dynamické vlastnosti vozu Formule Student.cze
dc.titleA study of variable intake manifold length effect on the dynamic properties of a Formula Student car.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeMareš Jakub
theses.degree.disciplineSpalovací motorycze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeDopravní a transportní technikacze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam