Optimalizace výkonu a spotřeby motoru Yamaha R6 pro závodní trať.
Yamaha R6 engine performance and fuel consumption optimization for the racetrack.
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Tomíček Libor
Vedoucí práce
Červenka Libor
Oponent práce
Lempera Aleš
Studijní obor
Dopravní, letadlová a transportní technikaStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelObhájeno
2016-09-14Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této práce je analýza motoru Yamaha YZF-R6 použitém v závodních vozech Formula Student tým CTU CarTech, a úpravy daného motoru pro snížení spotřeby v závodním provozu. Úpravy se týkají jak samotné plnicí soustavy motoru, tak i nastavení řídicí jednotky motoru. Subject of this thesis is an analysis of Yamaha YZF-R engine, used in sompetition cars of Formula Student team CTU CarTech, and modifications of this engine to lower its fuel consumption in competition usage. Parts that are being modificated are intake manifold, exhaust manifold and camshaft profiles and timing. Also engine control unit settings are revised.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
- Diplomové práce - 12120 [456]