Zobrazit minimální záznam

Design of highway bridge built on movable scaffolding



dc.contributor.advisorDrahorád Michal
dc.contributor.authorTomáš Čihulek
dc.date.accessioned2022-06-23T22:53:31Z
dc.date.available2022-06-23T22:53:31Z
dc.date.issued2022-06-23
dc.identifierKOS-1086965270605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/102944
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na návrh mostní konstrukce z předpjatého železobetonu na Slovensku v místě, kde rychlostní silnice R2 u obce Lovinobaňa překonává silnici III/508036. Práce navazuje na podklady z předchozího stupně dokumentace ve stupni DUR (dokumentace pro územní rozhodnutí). Cílem práce bylo navrhnout postup výstavby, způsob a vedení předpětí a následně navrženou konstrukci posoudit. Konstrukce byla navržena jako dvoutrámový šestipolový spojitý most. Výstavba byla navržena po jednotlivých polích na pevné přestavné skruži. Statický výpočet měl posoudit hlavní nosnou konstrukci a umožnit rámcové navržení spodní stavby. Nejprve došlo k vyhodnocení roznesení zatížení dopravou na 3D deskostěnovém modelu konstrukce a následně byla konstrukce pomocí časově závislé analýzy posouzena na 2D prutovém modelu. Součástí práce je i výkresová dokumentace navržené mostní konstrukce.cze
dc.description.abstractThe master thesis deals with the design of a bridge structure made of prestressed concrete in Slovakia where the expressway R2 bridges the road III/508036 near the Lovinobaňa village. The thesis builds on the previous level of documentation - documentation for zoning decisions. The goal of the thesis is to propose the construction process, method and line of prestressing tendon and to evaluate the structure afterwards. The structure was defined as a six span continuous double tee beam and the construction process as span-by-span supported by falsework. The static calculations focus on the bridge superstructure assessment and the substructure general design. First, the traffic load distribution was evaluated on a 3D shell model followed by time dependent 2D bar model analysis. The drawings of the designed bridge structure are also presented in the thesis.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectsilniční mostcze
dc.subjecttrámový mostcze
dc.subjectspojitý nosníkcze
dc.subjectpředpjatý betoncze
dc.subjectfáze výstavbycze
dc.subjectroad bridgeeng
dc.subjectgirder bridgeeng
dc.subjectcontinuous beameng
dc.subjectprestressed concreteeng
dc.subjectconstruction processeng
dc.titleNávrh dálničního mostu budovaného na přestavné skružicze
dc.titleDesign of highway bridge built on movable scaffoldingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeJiříček Pavel
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra betonových a zděných konstrukcícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam