Zobrazit minimální záznam

The dynamic analysis of the bridge for high speed



dc.contributor.advisorRyjáček Pavel
dc.contributor.authorVojtěch Dynybyl
dc.date.accessioned2022-06-22T22:54:54Z
dc.date.available2022-06-22T22:54:54Z
dc.date.issued2022-06-22
dc.identifierKOS-987293416505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/102793
dc.description.abstractCílem této práce je provedení dynamické analýzy zvoleného mostu na trati Brno Přerov. Pro dosažení cíle je vytvořen 3D numerický model mostu, který je zatěžován modelovými vlaky. Na základě modelu jsou stanovena maximální zrychlení konstrukce v závislosti na rychlosti modelového vlaku až do 360 km/h. Tato zrychlení jsou následně porovnána s mezní hodnotou zrychlení dle normy a je navržena optimalizace mostu.cze
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is conducting a dynamic analysis of selected bridge on railway Brno Přerov. A 3D numerical model of this bridge, which is loaded down with model trains, is developed to achieve the aim. Based on the numerical model maximum accelerations are determined depending on the speed of model trains up to 360 km/h. These accelerations are then compared with a limit value in accordance with a norm and an optimalization of the bridge is suggested.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectdynamická analýzacze
dc.subjectzrychlenícze
dc.subjectkritická rychlostcze
dc.subjectvlastní frekvencecze
dc.subjectvlastní tvarycze
dc.subjectželezniční mostcze
dc.subjectvysokorychlostní traťcze
dc.subjectspřažená konstrukcecze
dc.subjectpříhradový nosníkcze
dc.subjectCSI Bridgecze
dc.subjectHSLMcze
dc.subjectTypy vlaků pro únavucze
dc.subjectnumericky modelcze
dc.subjectdynamic analysiseng
dc.subjectaccelerationeng
dc.subjectcritical speedeng
dc.subjectnatural frequencyeng
dc.subjectvibration modeseng
dc.subjectrailway bridgeeng
dc.subjecthigh-speed railwayeng
dc.subjectcomposite constructioneng
dc.subjectlattice girdereng
dc.subjectCSI Bridgeeng
dc.subjectHSLMeng
dc.subjectTypes of trains for fatigueeng
dc.subjectnumerical modeleng
dc.titleDynamická analýza mostní konstrukce na vysoké rychlosticze
dc.titleThe dynamic analysis of the bridge for high speedeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeDolejš Jakub
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra ocelových a dřevěných konstrukcícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam