ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra ocelových a dřevěných konstrukcí
  • Bakalářské práce - 11134
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra ocelových a dřevěných konstrukcí
  • Bakalářské práce - 11134
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dynamická analýza mostní konstrukce na vysoké rychlosti

The dynamic analysis of the bridge for high speed

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Vojtěch Dynybyl
Vedoucí práce
Ryjáček Pavel
Oponent práce
Dolejš Jakub
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavby
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra ocelových a dřevěných konstrukcí



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem této práce je provedení dynamické analýzy zvoleného mostu na trati Brno Přerov. Pro dosažení cíle je vytvořen 3D numerický model mostu, který je zatěžován modelovými vlaky. Na základě modelu jsou stanovena maximální zrychlení konstrukce v závislosti na rychlosti modelového vlaku až do 360 km/h. Tato zrychlení jsou následně porovnána s mezní hodnotou zrychlení dle normy a je navržena optimalizace mostu.
 
The aim of this bachelor thesis is conducting a dynamic analysis of selected bridge on railway Brno Přerov. A 3D numerical model of this bridge, which is loaded down with model trains, is developed to achieve the aim. Based on the numerical model maximum accelerations are determined depending on the speed of model trains up to 360 km/h. These accelerations are then compared with a limit value in accordance with a norm and an optimalization of the bridge is suggested.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/102793
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.751Mb)
POSUDEK (622.2Kb)
POSUDEK (414.9Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 11134 [569]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV