Aplikace pro iOS vyhodnocující data instagramových příspěvků
App for iOS analyzing data from Instagram posts
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Martin Svoboda
Vedoucí práce
Suchánek Marek
Oponent práce
Hunka Jiří
Studijní obor
Informační systémy a managementStudijní program
Informatika 2009Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací mobilní aplikace, kterou autor pojmenoval Right Answer. Aplikace automaticky stahuje data o instagramových příspěvcích přihlášeného uživatele a poskytuje mu analýzu na základě aktuálních dat. Uživatel může v aplikaci zvolit konkrétní příspěvky a exportovat veškerá dostupná data týkající se těchto příspěvků. Autor této práce předpokládá, že aplikace najde využití především v influencer marketingu. Firmy díky Right Answer získají od všech influencerů, se kterými budou spolupracovat, výsledná data ve stejném formátu a díky výsledné konzistenci dat bude pro firmy velice snadné vyhodnocovat celkový zásah v rámci jejich marketingových kampaní. Influenceři získají možnost velice snadno exportovat data o jejich příspěvcích a zároveň získají možnost dívat se na jejich data z jiné perspektivy, než jakou jim defaultně nabízí Instagram. This bachelor thesis deals with the design and implementation of a mobile application, which the author named Right Answer. The application automatically downloads the data of Instagram posts and Stories of the logged in user and provides him analysis based on updated data. The user can select all available posts and stories in the application and export data related to these posts and stories. The author of this work assumes that the application finds use mainly in influencer marketing. Thanks to the Right Answer, companies will receive the resulting data in the same format from all influencers they work with, and thanks to the resulting data consistency, it will be very easy for companies to evaluate the overall impact of their marketing campaign. Influencers will be able to export data about their posts and stories very easily and simultaneously they will get the opportunity to look at their data from a different perspective than what is offered to them by Instagram by default.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1724]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
10K SAGE2 Dashboard: Sada widgetů pro velkoplošnou obrazovku
Autor: Kuchynski Aleh; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-17)SAGE2 je platforma, která umožňuje týmům uživatelů manipulovat s jejich data na stěně složené z mnoha displejů. Pomocí webových technologií nabízí uživatelům možnost spolupráce s multimediálním kontentem v reálném čase. ... -
Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu
Autor: Nikola Korychová; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Tato diplomová práce pojednává o influencer marketingu a jeho využití jako marke-tingový nástroj. Cílem práce je analyzovat současný stav influencer marketingu di-vize dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé, vyhodnotit ... -
Analýza personálního marketingu vybraného podniku v internetovém prostředí
Autor: Filip Šulc; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Kubištová Tereza
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)Abstrakt této bakalářské práce se zabývá spojením dvou odvětví, přesněji se jedná o spojení marketingové a personální činnosti. Jedná se tedy o personální marketing a jeho využití v získávání a výběru pracovníků na příkladu ...