Zobrazit minimální záznam

Verification of Passive Safety Properties of L7 Electric Vehicle



dc.contributor.advisorMík Josef
dc.contributor.authorOndřej Veselý
dc.date.accessioned2022-06-15T10:51:30Z
dc.date.available2022-06-15T10:51:30Z
dc.date.issued2022-06-11
dc.identifierKOS-1201007945405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101979
dc.description.abstractPrimárním cílem této práce je návrh metodiky testování pasivní bezpečnosti vozidel kategorie L7, společně s ověřením bezpečnosti na Fakultě dopravní vyvíjeného vozidla této kategorie, čehož je docíleno pomocí simulace nárazové zkoušky MKP v řešiči explicitní dynamiky LS-DYNA. Před tímto bylo však nutno zjistit jaká specifika se na tuto kategorii vozidel vztahují, zda a jaké zkoušky těchto vozidel jsou prováděny a následně prozkoumat jejich výsledky u vybraných vozidel na aktuálním trhu.cze
dc.description.abstractThe primary goals of this thesis are to propose a methodology for testing the passive safety of L7 vehicles and safety verification of quadricycle which is currently being developed at our faculty. This is achieved by FEM crash-test simulation in an explicit dynamic solver LS-DYNA. Initially it was necessary to find out what specifications belong to this category of vehicles, whether and what tests of these vehicles are being made, and to examine results in these tests of selected vehicles on the current market afterwards.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectVozidla kategorie L7cze
dc.subjectquadrimobilcze
dc.subjectpasivní bezpečnostcze
dc.subjectnárazové zkouškycze
dc.subjectEuroNCAPcze
dc.subjectmetodikacze
dc.subjectověření bezpečnosticze
dc.subjectsimulace nárazucze
dc.subjectexplicitní dynamikacze
dc.subjectLS-DYNAcze
dc.subjectmetoda konečných prvků (MKP)cze
dc.subjectL7 vehicleseng
dc.subjectquadricycleeng
dc.subjectpassive safetyeng
dc.subjectcrash testseng
dc.subjectEuroNCAPeng
dc.subjectmethodologyeng
dc.subjectsafety verificationeng
dc.subjectcrash simulationeng
dc.subjectexplicit dynamicseng
dc.subjectLS-DYNAeng
dc.subjectfinal element method (FEM)eng
dc.titleOvěření vlastností pasivní bezpečnosti elektrického vozidla kategorie L7cze
dc.titleVerification of Passive Safety Properties of L7 Electric Vehicleeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKletečková Kristína
theses.degree.grantorústav dopravních prostředkůcze
theses.degree.programmeDopravní systémy a technikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam