Zobrazit minimální záznam

Magitech - Dungeon generator



dc.contributor.advisorMatoušek Jan
dc.contributor.authorJiří Macháček
dc.date.accessioned2022-06-11T22:52:32Z
dc.date.available2022-06-11T22:52:32Z
dc.date.issued2022-06-11
dc.identifierKOS-1065790586005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101901
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá tvorbou procedurálního generátoru herních prostředí - dungeonů - pro hru Magitech. V práci jsou analyzovány metody procedurálního generování obsahu, které mohou být použity pro generování různých typů dungeonů. Z analyzovaných metod je vybrána metoda nejvhodnější pro použití v případě hry Magitech - využití agentů. Generátor dungeonů využívající agenty je následně navržen a implementován do hry pomocí prostředí Unity. Generátor je nakonec důkladně otestován. Způsob generování implementovaný v této práci splňuje požadavky stanovené zadavatelem, a bude tak do hry v budoucnu zakomponován.cze
dc.description.abstractThe goal of this bachelor thesis is to create a procedural generator of game environments - dungeons - for the game Magitech. The paper analyzes the methods of procedural content generation, which can be used to generate different types of dungeons. From the analyzed methods, the most suitable method for use in the case of Magitech - the use of agents - is selected. The agent-based dungeon generator is then designed and implemented in the game using the Unity environment. The generator is finally thoroughly tested. The generator module implemented in this work meets the requirements set by the client, and will be incorporated into the game in the future.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectprocedurální generování obsahucze
dc.subjectpočítačová hracze
dc.subjectgenerování dungeonůcze
dc.subjectDungeon Crawlercze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectprocedural content generationeng
dc.subjectcomputer gameeng
dc.subjectdungeon generationeng
dc.subjectDungeon Crawlereng
dc.subjectUnityeng
dc.titleMagitech - Generátor dungeonůcze
dc.titleMagitech - Dungeon generatoreng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeVesecký Adam
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatika 2009cze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam