ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Magitech - Generátor dungeonů

Magitech - Dungeon generator

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Jiří Macháček
Vedoucí práce
Matoušek Jan
Oponent práce
Vesecký Adam
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrství
Studijní program
Informatika 2009
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou procedurálního generátoru herních prostředí - dungeonů - pro hru Magitech. V práci jsou analyzovány metody procedurálního generování obsahu, které mohou být použity pro generování různých typů dungeonů. Z analyzovaných metod je vybrána metoda nejvhodnější pro použití v případě hry Magitech - využití agentů. Generátor dungeonů využívající agenty je následně navržen a implementován do hry pomocí prostředí Unity. Generátor je nakonec důkladně otestován. Způsob generování implementovaný v této práci splňuje požadavky stanovené zadavatelem, a bude tak do hry v budoucnu zakomponován.
 
The goal of this bachelor thesis is to create a procedural generator of game environments - dungeons - for the game Magitech. The paper analyzes the methods of procedural content generation, which can be used to generate different types of dungeons. From the analyzed methods, the most suitable method for use in the case of Magitech - the use of agents - is selected. The agent-based dungeon generator is then designed and implemented in the game using the Unity environment. The generator is finally thoroughly tested. The generator module implemented in this work meets the requirements set by the client, and will be incorporated into the game in the future.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/101901
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (5.937Mb)
POSUDEK (50.83Kb)
POSUDEK (45.59Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18102 [1785]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV