Magitech - Generátor dungeonů
Magitech - Dungeon generator
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jiří Macháček
Vedoucí práce
Matoušek Jan
Oponent práce
Vesecký Adam
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
Informatika 2009Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou procedurálního generátoru herních prostředí - dungeonů - pro hru Magitech. V práci jsou analyzovány metody procedurálního generování obsahu, které mohou být použity pro generování různých typů dungeonů. Z analyzovaných metod je vybrána metoda nejvhodnější pro použití v případě hry Magitech - využití agentů. Generátor dungeonů využívající agenty je následně navržen a implementován do hry pomocí prostředí Unity. Generátor je nakonec důkladně otestován. Způsob generování implementovaný v této práci splňuje požadavky stanovené zadavatelem, a bude tak do hry v budoucnu zakomponován. The goal of this bachelor thesis is to create a procedural generator of game environments - dungeons - for the game Magitech. The paper analyzes the methods of procedural content generation, which can be used to generate different types of dungeons. From the analyzed methods, the most suitable method for use in the case of Magitech - the use of agents - is selected. The agent-based dungeon generator is then designed and implemented in the game using the Unity environment. The generator is finally thoroughly tested. The generator module implemented in this work meets the requirements set by the client, and will be incorporated into the game in the future.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1608]