Show simple item record

Crisis Management



dc.contributor.advisorŠtědroň Bohumír
dc.contributor.authorJakub Suchopár
dc.date.accessioned2022-06-11T22:52:05Z
dc.date.available2022-06-11T22:52:05Z
dc.date.issued2022-06-11
dc.identifierKOS-1065781859405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101878
dc.description.abstractCílem této práce je čtenáři důkladně přiblížit téma a problematiku krizového managementu pro malé i velké firmy. Měla by sloužit jako zdroj inspirace pro společnost při tvorbě vlastních protio- patření a ukázat, jak krizi efektivně čelit. To vše je vysvětleno ve dvou hlavních částech. V teoretické části se je systémovou analýzou zpracovaná odborná literatura a články k vysvětlení, co to je krizový management a z jakých částí se skládá. Přes vysvětlení podnikového okolí a způsobu, jakým lze ri- zika analyzovat a rozřadit, je teoretická část zakončena nejdůležitějšími nástroji pro řízení každé krize, a to krizovým plánem, scénářem a komunikací. V druhé, praktické části jsou aplikovány po- jmy, které byly obsaženy v teoretické části na názorném příkladu, konkrétně na společnosti Volkswagen a krizi Dieselgate, která společnost postihla ve druhé polovině roku 2015. Od přiblížení historie společnosti a vzniku kauzy je v práci zpracována analýza rizik, kterým společnost v dané době čelila. Jakou marketingovou komunikaci preferovala před, během a po aféře a jaké byly ná- sledky pro společnost. Před finálním závěrem a shrnutím jsou v práci obsaženy kroky a činy, které společnost podnikla, aby odvrátila nejhorší možný scénář. Bakalářská práce je převážně psána for- mou odborného textu za použití metodiky systémové analýzy.cze
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to provide the reader with a thorough introduction to the topic and issues of crisis management for small and large companies. It should serve as serve as a source of inspira- tion for the company in developing its own countermeasures and show how to face the crisis effec- tively. All this is explained in two main parts. In the theoretical part, a systematic analysis is made of literature and articles to explain what crisis management is and what parts it consists of. Through explaining the business environment and how risks can be analyzed and classified, the theoretical part concludes with the most important tools for managing any crisis, namely the crisis plan, sce- nario and communication. In the second, practical part, the concepts covered in the theoretical part are applied to a case study, namely Volkswagen and the Dieselgate crisis that hit the company in the second half of 2015. Starting with an overview of the history of the company and the origins of the case, the thesis analyses the risks that the company faced at the time. What marketing com- munications were preferred before, during and after the affair and what were the consequences for the company. Before the final conclusion and summary, the thesis includes the steps and actions the company took to avert the worst case scenario. The bachelor thesis is mainly written in the form of a technical text using a systems analysis methodology.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectKrizecze
dc.subjectKrizový managementcze
dc.subjectrizikacze
dc.subjectkrizový scénářcze
dc.subjectkrizová komunikacecze
dc.subjectVolkswagencze
dc.subjectDieselgatecze
dc.subjectCrisiseng
dc.subjectCrisis managementeng
dc.subjectriskseng
dc.subjectcrisis scenarioeng
dc.subjectcrisis communicationeng
dc.subjectVolkswageneng
dc.subjectDieselgateeng
dc.titleKrizový managementcze
dc.titleCrisis Managementeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeZmatlík Jiří
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Files in this item





This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record