Zobrazit minimální záznam

Marketing of Non-profit Organizations



dc.contributor.advisorCupalová Soňa
dc.contributor.authorBarbora Otoupalová
dc.date.accessioned2022-06-09T22:54:28Z
dc.date.available2022-06-09T22:54:28Z
dc.date.issued2022-06-09
dc.identifierKOS-1065781846805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101648
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingem neziskových organizací a s tím spojenou problematikou. Cílem práce je sestavit funkční marketingovou strategie pro neziskovou organizaci Diakonii Rolnička, opírající se o provedenou situační analýzu a výzkum. Práce se člení na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy marketing, marketingová strategie, vize, mise, cíle, proces STP, marketingový mix a SWOT analýza. Dále lze v této části nalézt popis neziskového sektoru, jeho členění a financování. V praktické části je představena vybraná nezisková organizace, prezentován rozhovor, analyzováno dotazníkové šetření a poskytnuté interní dokumenty. Závěr práce popisuje vytvořenou marketingovou strategii vybrané organizace.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the marketing of non-profit organizations and related issues. The aim of the work is to create a functional marketing strategy for the non-profit organization Diakonie Rolnička, based on situational analysis and research. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis defines the terms marketing, marketing strategy, vision, mission, goals, STP process, marketing mix and SWOT analysis. Furthermore, a description of the non-profit sector, its breakdown and financing can be found in this section. The practical part presents a selected non-profit organization, an interview, analysed a questionnaire survey and provided internal documents. The conclusion describes the created marketing strategy of the selected organization.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectneziskové organizacecze
dc.subjectneziskový sektorcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectfundraisingcze
dc.subjectpublic relationscze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectsegmentacecze
dc.subjecttargetingcze
dc.subjectpositioningcze
dc.subjectnon-profit organizationeng
dc.subjectnon-profit sectoreng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectfundraisingeng
dc.subjectpublic relationseng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectsegmentationeng
dc.subjecttargetingeng
dc.subjectpositioningeng
dc.titleMarketing neziskových organizacícze
dc.titleMarketing of Non-profit Organizationseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSkokanová Dagmar
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam