Internetový obchod evropského zboží pro vietnamský trh
E-shop of European Goods for the Vietnamese Market
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Quang Vinh Bach
Vedoucí práce
Mannová Božena
Oponent práce
Bernhauer David
Studijní program
Elektrotechnika, elektronika a komunikační technikaInstituce přidělující hodnost
katedra mikroelektronikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této bakalářské práce je analyzovat e-commerce možnosti na vietnamském trhu, navrhnout a vytvořit prototyp takového internetového obchodu a webové aplikace, které budou uživatelům vietnamského trhu nabízet vybrané evropské zboží. V teoretické části jsem analyzoval existující internetové služby jako Heureka, eBay, Aliexpress apod. Praktická část vychází z teoretické části, ve které jsem využil výstupy z teoretické části práce a pomocí vhodných nástrojů jsem vytvořil vlastní řešení internetového obchodu. V závěrečné kapitole jsem vyhodnotil a otestoval prototyp tohoto mnou vytvořeného internetového obchodu a popsal možnosti jeho dalšího praktického využití v budoucnosti. The purpose of this paper is to analyse the e-commerce market in Vietnam and to design and put together a prototype of an online store to offer certain products manufactured in Europe to Vietnamese customers. The theoretical part of this paper analyses the offering of existing online services, including Heureka, eBay, Aliexpress etc. In the practical part, I use the findings of the theoretical section, and using appropriate tools I have designed my own online store platform. In the final chapter of this paper I evaluate and asses this online store platform and discuss the possibilities of its further practical use in the future.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13134 [274]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI - protipožární dveře s.r.o.
Autor: Zörkler Jakub; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Čekalová Jaroslava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-05)Cílem této bakalářské práce je návrh online komunikační kampaně pro společnost PPI - protipožární dveře s.r.o., která vyrábí, kromě jiných produktů, ojedinělé protipožární dveře s provětráváním. Na základě analýzy pilotního ... -
Online marketingová komunikace v eventové agentuře
Autor: Kristýna Zahradníčková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Benešová Klára
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-21)Diplomová práce se věnuje tématu online marketingové komunikace eventové agentury Party Rebels. Teoretická část obsahuje teoretická východiska pro zvolené téma. Detailně se věnuje pojmům, jako jsou: online marketing, online ... -
Marketing ve finančním poradenství
Autor: Marie Ortová; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v oblasti finančního poradenství, s důrazem na využití internetového marketingu k získávání nových klientů a spolupracovníků. Teoretická část práce definuje klíčové ...