Zobrazit minimální záznam

Marketing in the Social Networks



dc.contributor.advisorŠtědroň Bohumír
dc.contributor.authorTomáš Hejl
dc.date.accessioned2022-06-08T22:53:19Z
dc.date.available2022-06-08T22:53:19Z
dc.date.issued2022-06-08
dc.identifierKOS-1085736656705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101433
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí jako způsob propagace začínající personální agentury. Cílem práce je nejprve založit personální agenturu a poté přijít na způsob, jak propagovat nově vznikající agenturu prostřednictvím sociálních sítí, která se snaží obsadit volné pracovní pozice skrz mnoha oborů a oslovit firemní sektor. Jednotlivé cíle jsou, založení agentury a všechny potřebné náležitosti, dále vyhotovení analýzy prostředí, do kterého nově založené personální agentury vstupují a následně zvolené sociální sítě a způsob, jak bude probíhat propagace na jednotlivých sítích. Závěrem práce je dotazníkové šetření, které ověří efektivitu navrhnutého způsobu propagace pracovních nabídek personální agentury a následně shrnutí s poznatky o potencionálním vylepšení.cze
dc.description.abstractThe bachelor's thesis deals with the issue of social medias as a way of promoting a beginning recruitment agency. The aim of the thesis is first to establish a recruitment agency and then to find a way to promote newly emerging agency through social media, which seeks to fill job positions across many fields and address the corporate sector. The individual goals will be the establishment of the agency and all the necessary requirements, as well as the preparation of an analysis of the environment in which the newly established recruitment agencies enter and the subsequently selected social networks and the way in which promotion of job positions will take place on individual networks. The conclusion of the work is a questionnaire survey, which verifies the effectiveness of the proposed method of promotion of the recruitment agency and then summary with knowledge about potential improvements.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectSociální sítěcze
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjectpersonální agenturacze
dc.subjectFacebookcze
dc.subjectInstagramcze
dc.subjectTwittercze
dc.subjectYouTubecze
dc.subjectLinkedIncze
dc.subjectSocial mediaeng
dc.subjectonline marketingeng
dc.subjectrecruitment agencyeng
dc.subjectFacebookeng
dc.subjectInstagrameng
dc.subjectTwittereng
dc.subjectYouTubeeng
dc.subjectLinkedIneng
dc.titleMarketing na sociálních sítíchcze
dc.titleMarketing in the Social Networkseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeZmatlík Jiří
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam