Dynamické Difuzní Globální Osvětlení
Dynamic Diffuse Global Illumination
dc.contributor.advisor | Bittner Jiří | |
dc.contributor.author | Michal Hvězda | |
dc.date.accessioned | 2022-06-07T22:53:18Z | |
dc.date.available | 2022-06-07T22:53:18Z | |
dc.date.issued | 2022-06-07 | |
dc.identifier | KOS-1174747648405 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/101357 | |
dc.description.abstract | Představujeme naši implementaci algoritmu pro výpočet globálního osvětlení v reálném čase založený na světelných polích z nedávno vydaného článku. Tato metoda využívá sledování paprsků pro aproximaci několika násobného odrazu světla ve virtuální scéně. Dále představujeme naši metodu, která využívá konceptů implementovaného algoritmu pro výpočet globálního okolního zastínění v reálném čase. Představujeme také námi navrhnuté rozšíření algoritmu jako kaskády světelných polí a selektivní aktualizace sond v závislosti na okolní geometrii. Nakonec, diskutujeme nad možnými dalšími rozšířeními jako adaptivní množství generových paprsků a umístění sond. | cze |
dc.description.abstract | We present our implementation of a recent real-time global illumination method based on irradiance fields, which uses ray tracing to approximate multiple bounces of light transmission in a virtual scene. Then we present our method, which repurposes the global illumination algorithm to compute global ambient occlusion in real time. We also present our extensions to the algorithm, such as field cascades and geometry-aware probe culling. Lastly, we discuss possible further extensions, such as adaptive ray generation and probe placement. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | DDGI | cze |
dc.subject | Globální osvětlení v realném čase | cze |
dc.subject | trasování paprsků | cze |
dc.subject | zastínění okolím | cze |
dc.subject | DDGI | eng |
dc.subject | Real-time global illumination | eng |
dc.subject | ray-tracing | eng |
dc.subject | ambient occlusion | eng |
dc.title | Dynamické Difuzní Globální Osvětlení | cze |
dc.title | Dynamic Diffuse Global Illumination | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.contributor.referee | Káčerik Martin | |
theses.degree.discipline | Počítačová grafika | cze |
theses.degree.grantor | katedra počítačové grafiky a interakce | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 13139 [396]