Zobrazit minimální záznam

Dynamic Diffuse Global Illumination



dc.contributor.advisorBittner Jiří
dc.contributor.authorMichal Hvězda
dc.date.accessioned2022-06-07T22:53:18Z
dc.date.available2022-06-07T22:53:18Z
dc.date.issued2022-06-07
dc.identifierKOS-1174747648405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101357
dc.description.abstractPředstavujeme naši implementaci algoritmu pro výpočet globálního osvětlení v reálném čase založený na světelných polích z nedávno vydaného článku. Tato metoda využívá sledování paprsků pro aproximaci několika násobného odrazu světla ve virtuální scéně. Dále představujeme naši metodu, která využívá konceptů implementovaného algoritmu pro výpočet globálního okolního zastínění v reálném čase. Představujeme také námi navrhnuté rozšíření algoritmu jako kaskády světelných polí a selektivní aktualizace sond v závislosti na okolní geometrii. Nakonec, diskutujeme nad možnými dalšími rozšířeními jako adaptivní množství generových paprsků a umístění sond.cze
dc.description.abstractWe present our implementation of a recent real-time global illumination method based on irradiance fields, which uses ray tracing to approximate multiple bounces of light transmission in a virtual scene. Then we present our method, which repurposes the global illumination algorithm to compute global ambient occlusion in real time. We also present our extensions to the algorithm, such as field cascades and geometry-aware probe culling. Lastly, we discuss possible further extensions, such as adaptive ray generation and probe placement.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectDDGIcze
dc.subjectGlobální osvětlení v realném časecze
dc.subjecttrasování paprskůcze
dc.subjectzastínění okolímcze
dc.subjectDDGIeng
dc.subjectReal-time global illuminationeng
dc.subjectray-tracingeng
dc.subjectambient occlusioneng
dc.titleDynamické Difuzní Globální Osvětlenícze
dc.titleDynamic Diffuse Global Illuminationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKáčerik Martin
theses.degree.disciplinePočítačová grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu














Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam