Vypracování podnikatelského plánu pro otevření značky oblečení
Business Plan Development for Opening a Clothing Brand
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Natalia Popova
Vedoucí práce
Fanta Petr
Oponent práce
Jemala Marek
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu pro uvedení nové oděvní značky na český trh. Diplomová práce se skládá ze tří částí. Teoretická část zahrnuje teoretická východiska týkající se podnikání, obsah podnikatelského plánu a možnosti financování začínajících podnikatelů. Na ni navazuje metodologická část, v níž je problematika rozebrána v rozhovorech s návrháři a diskusích ve fokusní skupině, které pomohly objasnit charakteristiku cílové skupiny. Předmětem závěrečné praktické části je samotný podnikatelský plán, který obsahuje popis jedinečné myšlenky tohoto podniku: charakteristiku výrobku, analýzu trhu a spotřebitelů, marketing, realizační a finanční plán, analýzu rizik a ukazatele výkonnosti projektu. Hlavním cílem práce je zhodnotit proveditelnost a životaschopnost podnikatelského záměru The thesis is devoted to the creation of a business plan for launching a new clothing brand on the Czech market. The dissertation consists of three parts. The theoretical part covers the theoretical foundations regarding entrepreneurship, the content of a business plan and the potential for financing start-up businesses. It is followed by a methodological part, in which the problem is discussed in interviews with designers and discussions in a focus group, which helped to clarify the characteristics of the target audience. The subject of the final practical part is the business plan itself, which contains a description of the unique idea of this business: product characteristics, market and consumer analysis, marketing, implementation and financial plan, risk analysis and project performance indicators. The main purpose of the thesis is to evaluate the feasibility and viability of the business plan.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [884]