Zobrazit minimální záznam

Business Plan Development for Opening a Clothing Brand



dc.contributor.advisorFanta Petr
dc.contributor.authorNatalia Popova
dc.date.accessioned2022-06-03T22:52:35Z
dc.date.available2022-06-03T22:52:35Z
dc.date.issued2022-06-03
dc.identifierKOS-1178823575905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101143
dc.description.abstractPráce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu pro uvedení nové oděvní značky na český trh. Diplomová práce se skládá ze tří částí. Teoretická část zahrnuje teoretická východiska týkající se podnikání, obsah podnikatelského plánu a možnosti financování začínajících podnikatelů. Na ni navazuje metodologická část, v níž je problematika rozebrána v rozhovorech s návrháři a diskusích ve fokusní skupině, které pomohly objasnit charakteristiku cílové skupiny. Předmětem závěrečné praktické části je samotný podnikatelský plán, který obsahuje popis jedinečné myšlenky tohoto podniku: charakteristiku výrobku, analýzu trhu a spotřebitelů, marketing, realizační a finanční plán, analýzu rizik a ukazatele výkonnosti projektu. Hlavním cílem práce je zhodnotit proveditelnost a životaschopnost podnikatelského záměrucze
dc.description.abstractThe thesis is devoted to the creation of a business plan for launching a new clothing brand on the Czech market. The dissertation consists of three parts. The theoretical part covers the theoretical foundations regarding entrepreneurship, the content of a business plan and the potential for financing start-up businesses. It is followed by a methodological part, in which the problem is discussed in interviews with designers and discussions in a focus group, which helped to clarify the characteristics of the target audience. The subject of the final practical part is the business plan itself, which contains a description of the unique idea of ​​this business: product characteristics, market and consumer analysis, marketing, implementation and financial plan, risk analysis and project performance indicators. The main purpose of the thesis is to evaluate the feasibility and viability of the business plan.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPodnikánícze
dc.subjectpodnikatelský pláncze
dc.subjectmarketingový pláncze
dc.subjectfinanční pláncze
dc.subjectanalýza rizikcze
dc.subjecttrh s módoucze
dc.subjectudržitelná módacze
dc.subjectfilozofie značkycze
dc.subjectekologická výrobacze
dc.subjectBusinesseng
dc.subjectbusiness planeng
dc.subjectmarketing planeng
dc.subjectfinancial planeng
dc.subjectrisk analysiseng
dc.subjectfashion marketeng
dc.subjectsustainable fashioneng
dc.subjectbrand philosophyeng
dc.subjecteco-friendly productioneng
dc.titleVypracování podnikatelského plánu pro otevření značky oblečenícze
dc.titleBusiness Plan Development for Opening a Clothing Brandeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeJemala Marek
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam