Využití demonstračních metod ve výuce odborného předmětu
Use of Demonstration Methods in Teaching a Specialized Subject
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kateřina Žáková
Vedoucí práce
Mrázková Kateřina
Oponent práce
Křivánková Markéta
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou zmapovány výukové metody a didaktické prostředky. Dále je zde zachycen vývoj distanční výuky a její porovnání s klasickou výukou. V praktické části je podrobně popsána tvorba výukové pomůcky v jazyce HTML, PHP, Javascriptu a kaskádových stylech, a nahrání na server. Při tvorbě pomůcky byla porovnána a zhodnocena časová a finanční náročnost. Rovněž byly analyzovány výhody a nevýhody pomůcek pro distanční výuku. Ohlas středoškolských žáků, pro které je tato pomůcka určena, byl pozitivní. The bachelor thesis is divided into two parts. In the theoretical part, teaching methods and teaching aids are analysed. The development of distance learning is captured, and it is compared with classical teaching. The practical part describes in detail the creation of a teaching aid in HTML, PHP, JavaScript and cascade styles, and uploading it to the server. During the creation of the aid, the time and financial demands were compared and evaluated. The advantages and disadvantages of distance learning aids were also analysed. The response from high school students for whom this aid is intended was positive.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]