ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra radioelektroniky
  • Bakalářské práce - 13137
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra radioelektroniky
  • Bakalářské práce - 13137
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Perspektivní pohony pro elektrická vozidla

Perspective Drives for Electric Vehicles

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Radim Nejedlý
Vedoucí práce
Buhr Karel
Oponent práce
Fajtl Radek
Studijní program
Otevřené elektronické systémy
Instituce přidělující hodnost
katedra radioelektroniky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá pohony lehkých elektrických vozidel. Předně je provedena rešerše v této oblasti a dále se práce věnuje samotnému návrhu. Cílem práce byl návrh trakčního pohonu s využitím softwarového prostředí ANSYS Motor-CAD a tento software dále použít při analýze tepelného zatěžování pohonu. Výsledky elektromagnetického návrhu pohonu společně se simulacemi termálního zatěžování jsou uvedeny v posledních kapitolách bakalářské práce.
 
This bachelor thesis deals with light electric vehicles drives. First of all, the research in this field is done and then the thesis deals with the design itself. The aim of the thesis is to design the traction drive using the ANSYS Motor-CAD software environment and to use this software in the analysis of the thermal loading of the drive. The results of the electromagnetic design together with thermal loading simulations are presented in the last chapters of the bachelor thesis.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/100936
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (18.69Mb)
PRILOHA (421.4Kb)
POSUDEK (649.9Kb)
POSUDEK (357.0Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13137 [321]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Řízení otáček BLDC motorů pomocí kitu Arduino 

    Autor: Lipčák Ondřej; Vedoucí práce: Bauer Jan; Oponent práce:
    Tato práce nabízí úvod do problematiky BLDC motorů. V první části jsou popsány jejich základní konstrukční směry. Je zde rovněž stručný rozbor jejich elektrických a mechanických vlastností. Další část se týká zejména ...
  • Modelování a analýza BLDC motoru pro pohon sportovního letadla 

    Autor: Daniel Jirát; Vedoucí práce: Chomát Miroslav; Oponent práce: Huzlík Rostislav
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-10)
    Diplomová práce se zabývá úvodem do problematiky implementace elektrických motorů do letecké techniky a následnou simulací BLDC motoru určeného do malého ultralehkého letadla. V první části je základní přehled možností ...
  • Synchronní reluktanční motor a jeho účinnost 

    Autor: Petr Tlamsa; Vedoucí práce: Bauer Jan; Oponent práce: Kraus Tomáš
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-12)
    Tato bakalářská práce komplexně pojednává o synchronním reluktančním motoru (SynRM) z pohledu jeho konstrukce, principu funkce, matematického modelu, metody řízení Field-Oriented Control (FOC), kvalitativních parametrů, ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV