Prohlížení dle předmětu "marketingový průzkum"
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
-
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Hradský Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-04)Cílem diplomové práce je provést průzkum trhu B2B a B2C kuřecího masa v Jihočeském kraji. Očekávaným přínosem je informovat firmu Jihočeská masna s.r.o. o potenciálu kuřecího masa na českém trhu v roce 2022. To firma zatím ... -
Specifika marketingu osobní letecké dopravy v období pandemie COVID-19
; Vedoucí práce: Skolilová Petra; Oponent práce: Kouba Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-08)Předmětem před ložené bakalářské práce na téma „Specifika marketingu osobní letecké dopravy v období pandemie COVID 19“ je porozumě ní aspektům marketingu osobní letecké dopravy. Součástí práce je prove dení analýz y ...