Prohlížení dle předmětu "marketingové nástroje"
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
-
SEO analýza a optimalizace webové stránky
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-06)Diplomová práce se věnuje problematice online marketingu, konkrétněji optimalizaci webových stránek pro fulltextové vyhledávače. Cílem práce je návrh a optimalizace webové stránky, a to vše za účelem vyšší návštěvnosti ... -
Specifika marketingu osobní letecké dopravy v období pandemie COVID-19
; Vedoucí práce: Skolilová Petra; Oponent práce: Kouba Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-08)Předmětem před ložené bakalářské práce na téma „Specifika marketingu osobní letecké dopravy v období pandemie COVID 19“ je porozumě ní aspektům marketingu osobní letecké dopravy. Součástí práce je prove dení analýz y ... -
Vizuální nástroje marketingové komunikace
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Cílem mé bakalářské práce je nalézt, analyzovat a koordinovat použití vizuálních nástro-jů marketingové komunikace pro zlepšení ekonomické pozice vybraného podniku. Vý-zkum je zaměřen primárně na logo, webové stránky a ...