• Employer branding a HR marketing ve společnosti ManpowerGroup 

      Autor: Gabriela Koděrová; Vedoucí práce: Dvořáková Zuzana; Oponent práce: Makovská Nikola
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
      Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky zaměstnavatele z pohledu zaměstnanců společnosti ManpowerGroup. Cílem práce je analyzovat úroveň využití základních přístupů strategického marketingu v procesu budování značky ...
    • Komunikační strategie při náboru studentů 

      Autor: Nikola Vrtišková; Vedoucí práce: Charvátová Dagmar; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-21)
      Práce se v teoretické i praktické části zabývá komunikací při náboru studentů z hlediska marketingu. Definuje rozdíly mezi vnímáním studentů a manažerů. Zároveň práce odhaluje způsoby komunikace, které studenti a manažeři ...
    • Návrh strategie HR marketingu ve start-upu 

      Autor: Lenka Viceníková; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Hauptová Iva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)
      Předmětem této diplomové práce je HR marketing, jeho uplatňování ve firmě XYZ a návrh možné strategie. Teoretická část je zaměřena na pojem HR marketingu, jeho oblasti, nástroje a definici strategie. Na základě poznatků z ...
    • Srovnání využití nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech 

      Autor: Gabriela Srbková; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Šimonová Klára
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Bakalářská práce srovnává využití on-line nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech automobilového a strojírenského průmyslu s cílem analyzovat využívání těchto nástrojů ve vztahu k potenciálním uchazečům ...