• Analýza výukové aplikace ve frameworku Flutter 

      Autor: Pavel Šorf; Vedoucí práce: Cejnek Matouš; Oponent práce: Jura Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-22)
      Tato práce se zabývá problematikou tvorby mobilních multiplatformních aplikací ve frameworku Flutter. Nejdříve se zabývá obecně návrhem aplikace ještě před započetím samotného programování. Následuje část věnující se ...
    • Aplikace pro Apple Watch určená pro bezpečnější pilotování dronů 

      Autor: Petr Dušek; Vedoucí práce: Brchl Lukáš; Oponent práce: Valenta Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
      Tato diplomová práce popisuje návrh a implementaci aplikace pro chytré hodinky Apple Watch. Tato aplikace bude sloužit pilotům dronů k lepší orientaci ve vzdušném prostoru. Součástí práce je jednak rešerše podobných aplikací ...
    • Aplikace pro zobrazení výsledků hlasování Poslanecké sněmovny 

      Autor: Ivan Demchenko; Vedoucí práce: Blizničenko Jan; Oponent práce: Suchánek Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-10)
      Tato práce se věnuje analýze, návrhu, implementaci a testování mobilní aplikace a související back-end služby, která poskytuje data pro tuto aplikaci. Aplikace umožňuje uživatelům zobrazovat výsledky hlasování Poslanecké ...
    • Asistence pro zrakově postižené v reálném čase 

      Autor: Ernesto Ivan Ochoa Hidalgo; Vedoucí práce: Derner Erik; Oponent práce: Pavlíček Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-10)
      Tato práce prezentuje výsledky výzkumu nástrojů a funkcí dostupných pro zrakově postižené osoby. Identifikovali jsme klíčové body pro zlepšení existujících řešení a vytvořili webovou aplikaci, která je výsledkem čtyř iterací ...
    • Gamifikace ve výuce anglických slovíček 

      Autor: Petr Nejedlý; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Frajták Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-06-13)
      Tato práce se zabývá integrací gamifikačních prvků do mobilní aplikace English Mind zaměřenou na výuku anglických slovíček s cílem zvýšit zapojení uživatelů a zlepšit výsledky výuky. Prostřednictvím analýzy stávajících ...
    • Implementace modulu vstupenky, forum a virtuální body pro aplikaci Elittero 

      Autor: Hanna Korniushyna; Vedoucí práce: Pavlíček Josef; Oponent práce: Šulc Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu, návrh a implementaci vybraných sekcí "Virtuální body", "Fórum fanoušků" a "Nákup a správa vstupenek" s využitím frameworku Flutter. Výsledek této práce bude sloužit jako základ ...
    • Implementace nového modulu do mobilní aplikace Dronetag ve Flutteru pro plánování, správu a koordinaci flotily dronů 

      Autor: Albert Moravec; Vedoucí práce: Brchl Lukáš; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tato práce se soustředí na analýzu, návrh, implementaci a testování řešení pro správu dronů. Řešení by mělo umožňovat seskupení dronů a pilotů v rámci organizace a koordinaci letů s více piloty. Jsou vybrána a následně ...
    • Integrace a nasazení mobilní aplikace pro studenty znakového jazyka v organizaci Tichý svět 

      Autor: Jindřich Žák; Vedoucí práce: Valenta Michal; Oponent práce: Hlaváč Marián
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-04)
      Práce se zabývá vývojem multiplatformní mobilní aplikace pro výuku znakového jazyka a její integrací s existujícím e-learningovým systémem. Mobilní aplikace staví na funkčním prototypu vytvořeném v rámci bakalářské práce ...
    • Interaktivní úkoly na mobilním telefonu 

      Autor: Ondřej Viskup; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
      Tato práce rozšiřuje již existující projekt EduARd o možnost přidávat interaktivní úlohy do virtuálních naučných stezek. Cílem práce je analyzovat existující aplikace systému EduARd a navrhnout možné rozšíření aplikací o ...
    • King Karel - Logická hra na výuku programování 

      Autor: Jan Bittner; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
      Magisterská práce se zabývá vývojem prototypu hry King Karel, logické hry na výuku programování. Práce popisuje proces analýzy, návrhu a implementace zmiňované hry s důrazem na návrh architektury jednotlivých částí. Klientská ...
    • Kooperativní mobilní multiplatformní hra 

      Autor: Jan Bittner; Vedoucí práce: Suchánek Marek; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-25)
      Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací kooperativní mobilní hry pro mobilní operační systémy Android a iOS za pomoci multiplatformního frameworku Flutter. Důraz je kladen na rešerši a výběr frameworku, knihovny ...
    • Laboratorní IS pro měření terénních biochemických dat sportovců 

      Autor: Lukáš Šimon; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Nováková Miroslava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-23)
      Ve světě kompetetivního sportu jsou atleti nuceni k výkonu na hranici jejich fyzických schopností. Monitorování a hodnocení specifických biomarkerů může poskytnout vhled do vhodnosti tréninkové zátěže a případné pomoci při ...
    • Mobilní aplikace pro bezkontaktní tankování aut 

      Autor: Ruben Kurbanov; Vedoucí práce: Jelínek Ivan; Oponent práce: Žára Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Navrhněte multiplatformní mobilní aplikaci, která uživatelům umožní natankovat do auta pomocí QR kódu, aniž by vozidlo opustili. Bude především určena lidem se zdravotním postižením. Aplikace umožní uživatelům kontrolovat ...
    • Mobilní aplikace pro chytrá zdravotnická zařízení (tonometry, teploměry a pulsní oxymetry) 

      Autor: Vojtěch Fošum; Vedoucí práce: Mudra Martin; Oponent práce: Mannová Božena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-06-12)
      Tato práce se zabývá analýzou dostupnosti dat z vybraných fitness zařízení využívajících technologii Bluetooth pro bezdrátový přenos. Dále se věnuje návrhu architektury a uživatelského rozhraní mobilní aplikace určené ke ...
    • Mobilní aplikace pro ovládání digitronových hodin (Nixie clock) přes Bluetooth 

      Autor: Ivan Alekhin; Vedoucí práce: Bartík Matěj; Oponent práce: Daněček Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-09)
      Cílem této bakalářské práce bylo vyvinout mobilní aplikaci pro ovládání digitálních nixie hodin. Aplikace měla běžet na platformách Android i iOS a byla navržena tak, aby podporovala řadu funkcí a vlastností, které uživatelům ...
    • Mobilní aplikace pro podporu sdílené ekonomiky 

      Autor: Jaroslav Fikar; Vedoucí práce: Glazar Filip; Oponent práce: Erben Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      Tato diplomová práce se zabývá analýzou a implementací aplikace pro podporu sdílené ekonomiky. Práce popisuje současná technologická řešení sdílené ekonomiky v České republice, zabývá se jejich vlastnostmi a důvody pro ...
    • Mobilní aplikace pro rezervaci jízdenek 

      Autor: Jozef Bugoš; Vedoucí práce: Mannová Božena; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tento projekt sa zaoberá analýzou problému kúpy lístkov v prípade, že sú vypredané, podrobnejšie pre poskytovateľov RegioJet a FlixBus. Navrhuje riešenie pozostávajúce z mobilnej aplikácie fungujúcej ako používateľské ...
    • Mobilní aplikace pro sběr dat v oblasti zemědělství a životního prostředí 

      Autor: Michael Slavev; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Komárek Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)
      Cílem této bakalářské práce je vytvořit mobilní aplikaci pro platformu Android sloužící ke sběru dat z oblasti environmentálního inženýrství. Nejdříve jsou v práci porovnána existující řešení, dále jsou analyzované aplikační ...
    • Mobilní aplikace pro sběr dat z experimentů 

      Autor: Michael Kolář; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Frajták Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-01)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací mobilní aplikace pro sběr dat z experimentů. Cílem bylo vytvořit fungující mobilní aplikaci pro platformu Android pomocí multiplatformního frameworku Flutter, která ...
    • Mobilní aplikace pro skautskou organizaci: plnění stezek 

      Autor: Václav Hlaváč; Vedoucí práce: Pergl Robert; Oponent práce: Rybola Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-06-07)
      Tato diplomová práce se zabývá návrhem a vývojem multiplatformní mobilní aplikace určené pro členy Junáka -- českého skauta, která podporuje plnění tzv. skautské stezky. Aplikace byla vyvinuta pomocí frameworku Flutter pro ...