ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Diplomové práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Diplomové práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

King Karel - Logická hra na výuku programování

King Karel - An Educational Programming Puzzle Game

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Jan Bittner
Vedoucí práce
Matoušek Jan
Oponent práce
Pauš Petr
Studijní obor
Softwarové inženýrství
Studijní program
Informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Magisterská práce se zabývá vývojem prototypu hry King Karel, logické hry na výuku programování. Práce popisuje proces analýzy, návrhu a implementace zmiňované hry s důrazem na návrh architektury jednotlivých částí. Klientská část je tvořena pomocí frameworku Flutter a serverová část je tvořena pomocí frameworku ASP.NET Web API.
 
The master's thesis deals with the development of a prototype of the game King Karel -- an educational programming puzzle game. The thesis describes the process of analysis, design, and implementation of the mentioned game, emphasizing the design of the architecture of individual parts. The client part is created using the Flutter framework, and the server part is created using the ASP.NET Web API framework.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/101054
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (5.177Mb)
POSUDEK (43.13Kb)
POSUDEK (46.59Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 18102 [1036]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV