Prohlížení dle předmětu "CRM"
Zobrazují se záznamy 1-11 z 11
-
Analýza a návrh informačního systému ve společnosti Adecco Group
; Vedoucí práce: Kaiser Jiří; Oponent práce: Jeggle Katrin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)Bakalárska práca sa zaoberá analýzou biznis procesov v spoločnosti Adecco Group a v jej informačnom systéme. Ďalej navrhuje nové procesy v informačnom systéme a následne sa zaoberá výberom nového informačného systému. ... -
Analýza a realizace CRM systému pro podporu spolupráce fakulty s průmyslem
; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Ivan Igor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)V rámci bakalářské práce je popsána problematika spolupráce dvou subjektů, problema- tika spolupráce průmyslu s univerzitami, provedena procesní analýza kooperace mezi FEL ČVUT a průmyslovými partnery, provedena analýza ... -
Budování vztahu se zákazníky
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Škorňová Eva
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-06)Předmětem bakalářské práce je přiblížit a vysvětlit oblasti, týkající se budování vztahu se zákazníky. Cílem této práce je prozkoumat současné přístupy k budování vztahů se zákazníky ve vybraných bankovních společnostech ... -
Implementace systému Salesforce ve vybrané neziskové organizaci
; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Furmánek Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)Bakalárska práca sa venuje CRM systémom v neziskovom sektore. Cieľom teoretickej časti práce je oboznámiť čitateľa so všeobecnými špecifikáciami neziskového sektora ako je založenie, financovanie a~fundraising v~neziskových ... -
Informační systém pro pneuservis
; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Louda Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-17)Práce je zaměřená na informační systémy a jejich využití pro malé podniky. Hlavním cílem práce je provést analýzu pneuservisu Láva Design a následnou implementaci informačního systému na platformě Salesforce. Nejdříve se ... -
Koncept monitorovaného přiblížení
; Vedoucí práce: Hospodka Jakub; Oponent práce: Valenta Viktor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-13)Diplomová práce se zabývá problematikou monitorovaného přiblížení. Selhání lidského faktoru představuje hlavní příčinu u značného množství nehod a incidentů v letecké dopravě. Tato práce popisuje alternativní způsob rozložení ... -
Nová východiska pro marketing servisních služeb společnosti Linet na evropském a americkém trhu
; Vedoucí práce: Hospodková Petra; Oponent práce: Kolář Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat úroveň servisních služeb společnosti Linet, s.r.o., a na základě této analýzy navrhnout zlepšující návrhy pro oblast marketingu servisních služeb. Nejprve byla provedena analýza ... -
Řízení vztahů se zákazníky vybraného podniku
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)Tématem této práce je řízení vztahů se zákazníky. Cílem je zhodnocení tohoto aspektu ve vybrané firmě, společnosti 4Fresh s.r.o., a případný návrh na jeho vylepšení či zdokonalení. Práce se skládá ze dvou částí, přičemž ... -
Ukázka návrhu a tvorby aplikace v prostředí Salesforce
; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Vynikarová Dana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-21)Tato práce se zabývá implementací ukázkové aplikace rezervačního systému v Salesforce. Jejím cílem je ukázat celý proces tvorby jednoduchého prototypu rezervačního systému od jeho počátku až po konec. V rešeršní části jsou ... -
Vytvoření systému pro podporu obchodních aktivit
; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Furmánek Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)Tato bakalářská práce se zabývá analýzou obchodních procesů vybrané firmy a návrhem implementace informačního systému, vycházejícího ze zjištěných požadavků. Výstupem práce je funkční prototyp informačního systému, která ... -
Zavedení CRM do výrobní společnosti
; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Vaniš Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-30)Diplomová práce se zabývá zavedením CRM do výrobní společnosti. V teoretické části je úkolem obecné seznámení se CRM, jeho přínosy a překážkami. Jak se měří úroveň CRM a aktuální trendy. Druhá část popisuje společnost BENEŠ ...