• Analýza a návrh informačního systému ve společnosti Adecco Group 

      Autor: Alžbeta Poláková; Vedoucí práce: Kaiser Jiří; Oponent práce: Jeggle Katrin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Bakalárska práca sa zaoberá analýzou biznis procesov v spoločnosti Adecco Group a v jej informačnom systéme. Ďalej navrhuje nové procesy v informačnom systéme a následne sa zaoberá výberom nového informačného systému. ...
    • Analýza a realizace CRM systému pro podporu spolupráce fakulty s průmyslem 

      Autor: Marek Tomaštík; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Ivan Igor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      V rámci bakalářské práce je popsána problematika spolupráce dvou subjektů, problema- tika spolupráce průmyslu s univerzitami, provedena procesní analýza kooperace mezi FEL ČVUT a průmyslovými partnery, provedena analýza ...
    • Budování vztahu se zákazníky 

      Autor: Jindřich Jäger; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Škorňová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-06)
      Předmětem bakalářské práce je přiblížit a vysvětlit oblasti, týkající se budování vztahu se zákazníky. Cílem této práce je prozkoumat současné přístupy k budování vztahů se zákazníky ve vybraných bankovních společnostech ...
    • Implementace systému Salesforce ve vybrané neziskové organizaci 

      Autor: Erik Lehocký; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Furmánek Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Bakalárska práca sa venuje CRM systémom v neziskovom sektore. Cieľom teoretickej časti práce je oboznámiť čitateľa so všeobecnými špecifikáciami neziskového sektora ako je založenie, financovanie a~fundraising v~neziskových ...
    • Informační systém pro pneuservis 

      Autor: Jorge Zuňiga; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Louda Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-17)
      Práce je zaměřená na informační systémy a jejich využití pro malé podniky. Hlavním cílem práce je provést analýzu pneuservisu Láva Design a následnou implementaci informačního systému na platformě Salesforce. Nejdříve se ...
    • Koncept monitorovaného přiblížení 

      Autor: David Šefl; Vedoucí práce: Hospodka Jakub; Oponent práce: Valenta Viktor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-13)
      Diplomová práce se zabývá problematikou monitorovaného přiblížení. Selhání lidského faktoru představuje hlavní příčinu u značného množství nehod a incidentů v letecké dopravě. Tato práce popisuje alternativní způsob rozložení ...
    • Nová východiska pro marketing servisních služeb společnosti Linet na evropském a americkém trhu 

      Autor: Klára Doláková; Vedoucí práce: Hospodková Petra; Oponent práce: Kolář Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)
      Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat úroveň servisních služeb společnosti Linet, s.r.o., a na základě této analýzy navrhnout zlepšující návrhy pro oblast marketingu servisních služeb. Nejprve byla provedena analýza ...
    • Řízení vztahů se zákazníky vybraného podniku 

      Autor: Barbora Hartmanová; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Tématem této práce je řízení vztahů se zákazníky. Cílem je zhodnocení tohoto aspektu ve vybrané firmě, společnosti 4Fresh s.r.o., a případný návrh na jeho vylepšení či zdokonalení. Práce se skládá ze dvou částí, přičemž ...
    • Ukázka návrhu a tvorby aplikace v prostředí Salesforce 

      Autor: Filip Vaněk; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Vynikarová Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-21)
      Tato práce se zabývá implementací ukázkové aplikace rezervačního systému v Salesforce. Jejím cílem je ukázat celý proces tvorby jednoduchého prototypu rezervačního systému od jeho počátku až po konec. V rešeršní části jsou ...
    • Vytvoření systému pro podporu obchodních aktivit 

      Autor: Jiří Landsmann; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Furmánek Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)
      Tato bakalářská práce se zabývá analýzou obchodních procesů vybrané firmy a návrhem implementace informačního systému, vycházejícího ze zjištěných požadavků. Výstupem práce je funkční prototyp informačního systému, která ...
    • Zavedení CRM do výrobní společnosti 

      Autor: Veronika Benešová; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Vaniš Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-30)
      Diplomová práce se zabývá zavedením CRM do výrobní společnosti. V teoretické části je úkolem obecné seznámení se CRM, jeho přínosy a překážkami. Jak se měří úroveň CRM a aktuální trendy. Druhá část popisuje společnost BENEŠ ...