Ověření dynamického chování stávající lávky pro chodce.
The verification of the dynamic behavior of the existing footbridge.
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Aleš Mezera
Vedoucí práce
Polák Michal
Oponent práce
Verner Martin
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra mechanikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této diplomové práce je ověření skutečných vlastností lávky pro pěší přes slepé rameno Jesípek řeky Labe v Hradci Králové. V první části práce je probrána problematika dynamiky stavebních konstrukcí a experimentální dynamiky. Ve druhé části práce je popsána konstrukce, na které byl experiment realizován a jeho vyhodnocení a posouzení z hlediska dynamických vlastností. V rámci experimentu byla provedena experimentální modální analýza a dynamická zkouška zatěžovací. Ve třetí části práce byl vytvořen model pomocí softwaru Scia Eng. na základě znalostí z projektové dokumentace a byly porovnány modální charakteristiky získané z experimentu a z modelu. The subject of this master thesis is the verification of the footbridge over the blind stream branch of the river Labe in Hradec Králové. The first part of the thesis discusses the issues of structural dynamics and experimental dynamics. The second part of the thesis describes the construction on which the experiment was carried out and its evaluation and assessment in terms of dynamics properties. An experimental modal analysis and dynamic load test were performer aspart of the experiment. In the third part of the thesis, a model was created by using Scia Eng. Software. Based on knowledge from the project documentation and the modal characteristics obtained from the experiment and from the model were compared.
Kolekce
- Diplomové práce - 11132 [186]