Zobrazit minimální záznam

Theoretical and experimental analysis of induction motor parameters



dc.contributor.advisorMindl Pavel
dc.contributor.authorMohith Kumaran Satyan Babu
dc.date.accessioned2022-02-07T14:51:26Z
dc.date.available2022-02-07T14:51:26Z
dc.date.issued2022-02-06
dc.identifierKOS-1070940793405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/99637
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na modelování, simulaci a experimentální ověřování parametrů elektrického pohonu s indukčním motorem využívajícím vektorové řízení magnetického pole. Cílem mé práce je simulovat vektorově řízený elektrický pohon s indukčním motorem a porovnat výsledky simulace statorových proudů ve vybraných pracovních režimech s naměřenými hodnotami na reálném pohonu, provozovaného ve standardním režimu U/f = konstanta a v optimalizovaném režimu s minimálním proudem pro požadovaný mechanický moment. Laboratorní měření byla prováděna na experimentálním pracovišti ČVUT – VTP v Roztokách. Simulační model je vytvořen v programovém prostředí MATLAB – SIMULINK, verze R2021b.cze
dc.description.abstractThis diploma thesis is focused on modeling, simulation and experimental verification of electric drive with induction motor parameters using vector control of magnetic field. The aim of my work is to simulate a vector-controlled electric drive with an induction motor. Then to compare the results of stator current simulation in selected operating modes with measured values on a real drive, operated in standard mode U / f = constant and in optimized mode with minimum current for required mechanical torque. Laboratory measurements were performed at the experimental workplace of CTU - VTP in Roztoky. The simulation model is created in the MATLAB - SIMULINK software environment, edition R2021b.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectTřífázový indukční motorcze
dc.subjectvektorové řízenícze
dc.subjectvektorové řízení magnetického polecze
dc.subjectMATLAB - SIMULINK verze R2021bcze
dc.subjectThree-Phase Induction Motoreng
dc.subjectVector Controleng
dc.subjectField Oriented Controleng
dc.subjectMATLAB/SIMULINK edition R2021beng
dc.titleTeoretická a experimentální analýza parametrů asynchronního motorucze
dc.titleTheoretical and experimental analysis of induction motor parameterseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKaněra Jaroslav
theses.degree.disciplineAdvanced Powertrainscze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeMaster of Automotive Engineeringcze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam