Teoretická a experimentální analýza parametrů asynchronního motoru
Theoretical and experimental analysis of induction motor parameters
dc.contributor.advisor | Mindl Pavel | |
dc.contributor.author | Mohith Kumaran Satyan Babu | |
dc.date.accessioned | 2022-02-07T14:51:26Z | |
dc.date.available | 2022-02-07T14:51:26Z | |
dc.date.issued | 2022-02-06 | |
dc.identifier | KOS-1070940793405 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/99637 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce je zaměřena na modelování, simulaci a experimentální ověřování parametrů elektrického pohonu s indukčním motorem využívajícím vektorové řízení magnetického pole. Cílem mé práce je simulovat vektorově řízený elektrický pohon s indukčním motorem a porovnat výsledky simulace statorových proudů ve vybraných pracovních režimech s naměřenými hodnotami na reálném pohonu, provozovaného ve standardním režimu U/f = konstanta a v optimalizovaném režimu s minimálním proudem pro požadovaný mechanický moment. Laboratorní měření byla prováděna na experimentálním pracovišti ČVUT – VTP v Roztokách. Simulační model je vytvořen v programovém prostředí MATLAB – SIMULINK, verze R2021b. | cze |
dc.description.abstract | This diploma thesis is focused on modeling, simulation and experimental verification of electric drive with induction motor parameters using vector control of magnetic field. The aim of my work is to simulate a vector-controlled electric drive with an induction motor. Then to compare the results of stator current simulation in selected operating modes with measured values on a real drive, operated in standard mode U / f = constant and in optimized mode with minimum current for required mechanical torque. Laboratory measurements were performed at the experimental workplace of CTU - VTP in Roztoky. The simulation model is created in the MATLAB - SIMULINK software environment, edition R2021b. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Třífázový indukční motor | cze |
dc.subject | vektorové řízení | cze |
dc.subject | vektorové řízení magnetického pole | cze |
dc.subject | MATLAB - SIMULINK verze R2021b | cze |
dc.subject | Three-Phase Induction Motor | eng |
dc.subject | Vector Control | eng |
dc.subject | Field Oriented Control | eng |
dc.subject | MATLAB/SIMULINK edition R2021b | eng |
dc.title | Teoretická a experimentální analýza parametrů asynchronního motoru | cze |
dc.title | Theoretical and experimental analysis of induction motor parameters | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.contributor.referee | Kaněra Jaroslav | |
theses.degree.discipline | Advanced Powertrains | cze |
theses.degree.grantor | ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel | cze |
theses.degree.programme | Master of Automotive Engineering | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 12120 [429]