Strategický plán vybraného podniku
Strategic Plan of a Selected Company
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Kristyna Körnigová
Supervisor
Dobrucká Lucia
Opponent
Štěpánek Petr
Study program
Projektové řízení inovacíInstitutions assigning rank
institut manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem diplomové práce je zpracování strategického plánu pro podnik XYZ. Práce je rozdělena do dvou částí, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je uskutečněn literární průzkum současného stavu řešené problematiky a zároveň se zabývá vymezením základních pojmů, metod a nástrojů, které jsou následně aplikovány v praktické části. V praktické části jsou provedeny analýzy vnějšího a vnitřního pro-středí podniku, jež jsou základem pro formulaci strategie podniku XYZ. Po provedení analýzy dochází k přezkoumání podnikové vize a strategických cílů formulované podnikem před analýzou a k formulaci zvolené strategie. Podniková strategie je následně rozvinuta na jednotlivé strategie obchodních oddílů podniku s určitými cíli vycházejícími z hlavního strategického cíle organizace. V závěru práce je popsán hlavní přínos práce a jsou diskutovány výsledky. The aim of this diploma thesis is to create a strategic plan for the company XYZ. The thesis is divided into two parts, a theoretical part, and a practical part. In the theoretical part, a literary research of the current state of the problem is carried out and at the same time it deals with the definition of basic concepts, methods, and tools, which are then applied in the practical part. In the practical part, analyses of the external and internal environment of the company are performed, which are the basis for the formulation of the strategy of the company XYZ. After the analyses are performed a revision of the corporate vision and strategic goals formulated by the company before the analysis is made. The next step is the formulation of the chosen strategy. The strategy is then developed into individual strategies of the company's business departments with specific goals based on the main strategic goal of the organization. At the end of the thesis, the main benefits of the thesis are described, and the results are discussed.
Collections
- Diplomové práce - 32116 [838]