Zobrazit minimální záznam

Immersive game and graphic application with combat virtual objects



dc.contributor.advisorKlán Petr
dc.contributor.authorŠimon Jajko
dc.date.accessioned2022-02-03T23:51:35Z
dc.date.available2022-02-03T23:51:35Z
dc.date.issued2022-02-03
dc.identifierKOS-961987301805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/99473
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá tvorbou 3D aplikace pro virtuální realitu a historických objektů, které budou v jejím světě použity pro komplexní fyzikální interakce a herní prvky. Cílem je tento proces zdokumentovat a vyhodnotit jeho použitelnost a přínosnost. Práce představuje skoro kompletní proces tvorby imerzivní herní aplikace a jejích částí. To je analýza, návrh, tvorba assetů a implementace. Výsledkem je uživatelsky přívětivá aplikace jejíž hlavní přínos je v podobě zábavní a naučné aplikace. Dále je výsledkem prototypová aplikace se stejnými fyzikálními mechanikami pro více hráčů, která dokazuje nevhodnost současných volně dostupných řešení síťové synchornizace fyzikálně ovládaných objektů a mechanik ve virtuální realitě ve světě pro více uživatelů.cze
dc.description.abstractThe goal of this bachelor thesis is to create a 3D application for virtual reality and historical items that will be used in the virtual environment for complex physics interactions and game elements. The main goal is to document the creation process and evaluate its usability. This thesis goes through almost the entire process of game creation. That is analysis, design, asset creation, implementation and testing. The result is a user-friendly application that is best used as an educational or game application. Another result is a prototype application with similar physics interactions that works in an environment for multiple users. It experiments with and proves that current-day available synchronization solutions aren't up for the task of a networked physics synchronization for items driven by multiple users.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectinteraktivní aplikacecze
dc.subjectvirtuální realitacze
dc.subjectfyzikální interakcecze
dc.subjecthistorické objekty ve VRcze
dc.subjectUnity 2020cze
dc.subjectinteractive applicationeng
dc.subjectvirtual realityeng
dc.subjectphysics interactionseng
dc.subjecthistorical items in VReng
dc.subjectUnity 2020eng
dc.titleImerzivní herní a grafická aplikace s bojovými virtuálními objektycze
dc.titleImmersive game and graphic application with combat virtual objectseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereePavlíček Josef
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatika 2009cze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam