Návrh předpjatého komorového mostu přes údolí řeky Labe
Design of a post-tensioned box girder bridge over the valley of the river Elbe
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jan Hejcman
Vedoucí práce
Drahorád Michal
Oponent práce
Machač Josef
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá alternativním návrhem silničního mostu, který překlene údolí řeky Labe na dálnici D11. Výškové a směrové řešení je převzato z projektové dokumentace ke stavebnímu povolení. Práce obsahuje návrh variant a podrobnější posouzení vybrané varianty. Vybraná varianta kombinuje technologie výstavby letmé betonáže, letmé montáže a betonování na pevné skruži. V této diplomové práci je podrobněji řešena pouze monolitická část. Práce se následně zaobírá návrhem předpětí, posouzením mezních stavů a vypracováním výkresové dokumentace, která je přiložena k této práci. V některých případech byly použity zjednodušené postupy. Výsledkem práce není kompletní návrh mostu, nýbrž prověření reálnosti návrhu mostu. The master thesis deals with an alternative design of a road bridge that will span the Elbe River valley on the D11 motorway. The height and directional design is taken from the project documentation for the building permit. The work includes a proposal of alternatives and a more detailed assessment of the selected alternative. The selected variant combines the construction technologies of cast-in-place cantilever method, precast cantilever method and solid scaffolding concreting. In this thesis only the monolithic part is discussed in detail. The thesis then deals with the design of the prestressing, the limit state design and the preparation of the drawings which are attached to this thesis. In some cases simplified procedures have been used. The result of the work is not a complete bridge design, but a verification of feasibility of the bridge design.
Kolekce
- Diplomové práce - 11133 [460]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Návrh plechobetonové mostovky dálničního mostu
Autor: Drozda Jiří; Vedoucí práce: Rotter Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Load rating of masonry arch bridges relativistic scale modeling hypothesis
Autor: Posch Marek; Vedoucí práce: Řeřicha Petr; Oponent práce: Drdácký Miloš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-11-24)Optimální údržba a využívání stávající dopravní infrastruktury má velký ekonomický význam. Podstatnou její součástí jsou zděné klenbové mosty a propustky pozemních komunikací, jejich stáří je kolem sta let a tomu odpovídá ... -
Thermo-Mechanical Analysis of Charles Bridge in Prague
Autor: Toesca Massimo; Vedoucí práce: Krejčí Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-07-29)