Zobrazit minimální záznam

Predicting Counter-Strike Game Outcomes with Machine Learning



dc.contributor.advisorŠír Gustav
dc.contributor.authorOndřej Švec
dc.date.accessioned2022-01-26T23:51:36Z
dc.date.available2022-01-26T23:51:36Z
dc.date.issued2022-01-26
dc.identifierKOS-958759792205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/99181
dc.description.abstractVzestup odvětví esportů spolu s nárůstem popularity strojového učení poskytuje jedinečné příležitosti pro zlepšení aktuálně používaných metod předpovědí výsledků zápasů. Tato práce si klade za cíl poskytnout nový pohled na predikci výsledků zápasů Counter-Strike. Aby toho bylo dosaženo, byl nejprve získán a analyzován velký objem dat skládající se z více než 40 000 zápasů. Byly navrženy tři reprezentace dat, dva typy předzpracování dat, šest modelů strojového učení a model využívající hodnocení Elo, které byly křížově ověřeny a porovnány s vybraným výchozím stavem. Model využívající hodnocení Elo se prokázal být nejlepším, s přesností na testovací sadě 64 %, těsně následovaný modelem Random Forest s přesností na testovací sadě 63 %.cze
dc.description.abstractThe surge of the esports industry, alongside the rise in popularity of machine learning, provides unique opportunities for improving currently used methods of match outcome predictions. This thesis aims to give a new perspective to predicting outcomes of Counter-Strike matches. In order to achieve that, first, high volume dataset consisting of over 40,000 matches was obtained and analyzed. Three sample representations, two types of data preprocessing, six machine learning models and a model utilizing Elo rating were proposed, cross-validated and compared to a selected baseline. Model utilizing Elo rating proved to be consistently the best one, with test set accuracy of 64 %, closely followed by Random Forest model with test set accuracy of 63 %.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectstrojové učenícze
dc.subjectneuronové sítěcze
dc.subjectCounter-Strikecze
dc.subjectesportscze
dc.subjectpředpověď výsledkůcze
dc.subjectmachine learningeng
dc.subjectneural networkseng
dc.subjectCounter-Strikeeng
dc.subjectesportseng
dc.subjectpredicting outcomeseng
dc.titlePredikce výsledků ve hře Counter-Strike s pomocí strojového učenícze
dc.titlePredicting Counter-Strike Game Outcomes with Machine Learningeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeJindra Vojtěch
theses.degree.grantorkatedra kybernetikycze
theses.degree.programmeKybernetika a robotikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam