Stanovení hodnoty společnosti a značky ČSA
Valuation of company and trademark of CSA
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Tereza Honová
Supervisor
Polánecká Anna
Opponent
Langhammer Eva
Field of study
Letecká dopravaStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Institutions assigning rank
ústav letecké dopravyRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem bakalářské práce “Stanovení hodnoty společnosti a značky ČSA” je určit hodnotu společnosti a značky České aerolinie, s využitím ekonomických metod, a také identifikovat potenciální kupce, kteří by o tuto společnost nebo její značku mohli mít ze strategických či ekonomických důvodů zájem. Součástí práce je úvod do problematiky oceňování podniku a její specifikace pro letecký průmysl. V neposlední řadě jsou uvedeny předchozí prodeje a fúze leteckých dopravců z minulosti jako paralela na současný stav Českých aerolinií. The aim of the bachelor thesis “Valuation of company and trademark of CSA” is the evaluation of the company and the Czech Airlines brand, using economic methods, and the identification of potential buyers who might be interested in this airline or its brand for strategic or economic reasons. Part of the thesis is dedicated to the introduction of the issue of business valuation and its specifications for the aviation industry. Lastly, previous sales and mergers of air carriers from the past are presented as a parallel to the current state of Czech Airlines.
Collections
- Bakalářské práce - 16121 [715]