Zobrazit minimální záznam

Asset Management and Design and Development of ANS HelpDesk



dc.contributor.advisorHajzler Ota
dc.contributor.authorJan Štůla
dc.date.accessioned2021-09-08T22:51:59Z
dc.date.available2021-09-08T22:51:59Z
dc.date.issued2021-09-08
dc.identifierKOS-1090374048505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/97439
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je příprava specifikací, strategie projektového řízení, provedení business IT analýzy a vytvořit model systému helpdesku pro Řízení Letového Provozu České republiky. Pohovory se zákazníkem tvořily základ pro specifikaci, analýzu a model. Projekt využívá ITIL pro design, Agile PRINCE2 pro projektové řízení a UML a ERD pro modelování.cze
dc.description.abstractThe subject of this master thesis is to prepare specifications, project management strategy, conduct business and IT analysis, and model the help desk system for Air Navigation Services of the Czech Republic. The interviews with the customer created a base for the specification, the analysis, and the model. The project uses ITIL for design, Agile PRINCE2 for project management, and UML and ERD for modelling.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectHelp deskcze
dc.subjectService deskcze
dc.subjectIT asset managementcze
dc.subjectŘízení letového provozu ČRcze
dc.subjectŘízení projektucze
dc.subjectIT designcze
dc.subjectvývoj založený na modelucze
dc.subjectAgilecze
dc.subjectWaterfallcze
dc.subjectUnified modelling languagecze
dc.subjectUMLcze
dc.subjectRelační diagramcze
dc.subjectERDcze
dc.subjectSběr požadavkůcze
dc.subjectPrůzkum trhucze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectŘízení rizikcze
dc.subjectČasový managementcze
dc.subjectGanttův Diagramcze
dc.subjectImprovement managementcze
dc.subjectITILcze
dc.subjectHelp deskeng
dc.subjectService deskeng
dc.subjectIT asset managementeng
dc.subjectAir Navigation Services of the Czech Republiceng
dc.subjectProject managementeng
dc.subjectDesigneng
dc.subjectModel-based developmenteng
dc.subjectAgileeng
dc.subjectWaterfalleng
dc.subjectUnified modelling languageeng
dc.subjectUMLeng
dc.subjectEntity-Relationship Diagrameng
dc.subjectERDeng
dc.subjectRequirement gatheringeng
dc.subjectMarket researcheng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectRisk managementeng
dc.subjectTime planeng
dc.subjectGantt charteng
dc.subjectImprovement Managementeng
dc.subjectITILeng
dc.titleAsset Mangement a Design a Tvorba HelpDesku pro ŘLPcze
dc.titleAsset Management and Design and Development of ANS HelpDeskeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeOldřich Krabec
theses.degree.disciplineInteligentní dopravní systémycze
theses.degree.grantorústav aplikované informatiky v dopravěcze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu














Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam