ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Bakalářské práce - 16121
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Bakalářské práce - 16121
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Perspektivy použití elektrického pohonu v letecké dopravě

The Prospect of Electric Propulsion application in Air Transport

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Branislav Kadlecaj
Vedoucí práce
Hanus Daniel
Oponent práce
Janko Luboš
Studijní obor
Profesionální pilot
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3
Instituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravy



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Predmetom tejto bakalárskej práce je zosumarizovanie už súčasného výskumu a jednotlivých projektov a následne zhodnotenie prespektívneho využitia elektrického pohonu v leteckej doprave. Možnosti využita sa líšia podľa rôznych dizajnových konštrukcií pohonného systému a podľa rôznych kategórií prevádzkovania využitého elektrifikovaného lietadla sa zohľadnujú iné faktory, výhody a nevýhody, ktoré ovplyvňujú potencionálne využite elektrického pohonného systému konkrétnych konštrukčných architektúr. V tejto práci sú teoreticky popísané jednotlivé pohonné systémy spolu s ich výhodami a nevýhodami a mala by slúžiť prevažne ako uľahčenie orietácie v danej problematike.
 
The subject of this bachelor thesis is to summarize the current research and individual projects and then evaluate the perspective use of electric propulsion in air transport. The possibilities of use vary according to the different design constructions of the propulsion system and according to different categories of operation of the used electrified aircraft, other factors, advantages and disadvantages are taken into account that affect the potential use of the electric propulsion system of specific construction architectures. In this work, the individual drive systems are theoretically described together with their advantages and disadvantages and should serve mainly to facilitate orientation in the given issue.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/97431
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.380Mb)
POSUDEK (2.295Mb)
POSUDEK (4.094Mb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 16121 [715]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV