Zobrazit minimální záznam

The Prospect of Electric Propulsion application in Air Transport



dc.contributor.advisorHanus Daniel
dc.contributor.authorBranislav Kadlecaj
dc.date.accessioned2021-09-08T22:51:58Z
dc.date.available2021-09-08T22:51:58Z
dc.date.issued2021-09-08
dc.identifierKOS-1200344814705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/97431
dc.description.abstractPredmetom tejto bakalárskej práce je zosumarizovanie už súčasného výskumu a jednotlivých projektov a následne zhodnotenie prespektívneho využitia elektrického pohonu v leteckej doprave. Možnosti využita sa líšia podľa rôznych dizajnových konštrukcií pohonného systému a podľa rôznych kategórií prevádzkovania využitého elektrifikovaného lietadla sa zohľadnujú iné faktory, výhody a nevýhody, ktoré ovplyvňujú potencionálne využite elektrického pohonného systému konkrétnych konštrukčných architektúr. V tejto práci sú teoreticky popísané jednotlivé pohonné systémy spolu s ich výhodami a nevýhodami a mala by slúžiť prevažne ako uľahčenie orietácie v danej problematike.cze
dc.description.abstractThe subject of this bachelor thesis is to summarize the current research and individual projects and then evaluate the perspective use of electric propulsion in air transport. The possibilities of use vary according to the different design constructions of the propulsion system and according to different categories of operation of the used electrified aircraft, other factors, advantages and disadvantages are taken into account that affect the potential use of the electric propulsion system of specific construction architectures. In this work, the individual drive systems are theoretically described together with their advantages and disadvantages and should serve mainly to facilitate orientation in the given issue.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectElektrický pohoncze
dc.subjectsériový pohoncze
dc.subjecthybrdiný pohoncze
dc.subjectbatériecze
dc.subjectflighpath 2050cze
dc.subjectgreen aviationcze
dc.subjectElectric driveeng
dc.subjectserial driveeng
dc.subjecthybrid driveeng
dc.subjectbatterieseng
dc.subjectflightpath 2050eng
dc.subjectgreen aviationeng
dc.titlePerspektivy použití elektrického pohonu v letecké dopravěcze
dc.titleThe Prospect of Electric Propulsion application in Air Transporteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeJanko Luboš
theses.degree.disciplineProfesionální pilotcze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojích 3cze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam