ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Diplomové práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Diplomové práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Úzkorozchodný motorový vůz pro regionální dopravu

Narrow gauge railway vehicle for regional transport

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Jan Oliva
Vedoucí práce
Kalivoda Jan
Oponent práce
Bittner Jaromír
Studijní obor
Kolejová vozidla
Studijní program
Dopravní a transportní technika
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Práce předkládá ideový návrh nového úzkorozchodného motorového vozu pro specifika provozu na jindřichohradeckých úzkokolejkách. Rešeršní část práce je věnována popisu historických a soudobých úzkokolejných motorových vozů v České republice i zahraničí. Návrhová část pak popisuje volbu uspořádání vozidla, jeho trakčních vlastností a vypružení. Důraz je kladen na koncepční řešení podvozku. Výpočtové předpoklady jsou následně ověřeny pomocí počítačových simulací s využitím MBS softwaru Simpack.
 
The work presents a conceptual design of a new narrow-gauge railcar for the specifics of operation Jindřichův Hradec narrow-gauge railways. The study part of the thesis is devoted to the description of historical and contemporary narrow-gauge railcar in the Czech Republic and abroad. The design part of the work describes the choice of vehicle layout, its traction properties and suspension. Emphasis is placed on the conceptual solution of the bogie. The calculation conditions are then verified by computer simulations using MBS software Simpack.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/97216
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (6.564Mb)
PRILOHA (34.62Mb)
POSUDEK (744.9Kb)
POSUDEK (732.5Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 12120 [397]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV