ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Diplomové práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Diplomové práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Osobní vůz pro rychlost 200 km/h s podvozky s vypružením ocelovými pružicími prvky

Passenger car for speed 200 km/h fitted with bogies with coil spring suspension

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Michal Kuneš
Vedoucí práce
Heptner Tomáš
Oponent práce
Moureček Zdeněk
Studijní obor
Kolejová vozidla
Studijní program
Dopravní a transportní technika
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá návrhem osobního vozu pro rychlost do 200 km/h vybaveného podvozky s vypružením ocelovými pružicími prvky, což zahrnuje stanovení parametrů vypružení. Ověřují se jízdní vlastnosti a bezpečnost jízdy osobního vozu, které jsou prokázány simulací jízdy vozidla v programu Simpack. Výpočtový model osobního vozu je validován analytickým výpočtem bezpečnosti proti vykolejení na zborcené koleji.
 
The diploma thesis deals with the design of the passenger car for speeds up to 200 km/h fitted with bogies with coil spring suspension, which includes the determination of suspension parameters. Passenger car running properties and running safety are verified, which are determined by running simulation in the Simpack program. The simulation model of a passenger car is validated by an analytical calculation of safety against derailment on the twisted track.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/97215
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (5.648Mb)
PRILOHA (361.0Kb)
PRILOHA (1.310Mb)
PRILOHA (229.2Kb)
PRILOHA (27.78Mb)
POSUDEK (125.3Kb)
POSUDEK (145.8Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 12120 [456]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV