Socio-ekonomické dopady projektu dálnice D1 v úseku Hubová - Ivachnová na okolitý region
Socio-economic Impacts of the D1 motorway Project in the Section Hubová - Ivachnová on the Adjacent Region
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Tomáš Kajúch
Vedoucí práce
Fanta Petr
Oponent práce
Štěpánek Petr
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Hlavnou náplňou tejto diplomovej práce s názvom ,, Socio-ekonomické dopady projektu Dálnice D1 v úseku Hubová – Ivachnová na okolitý region“ je analyzovanie možných socio-ekonomických dopadov spustenia diaľničného úseku diaľnice D1 Hubová – Ivachnová na okolitý región Ružomberka. Primárnym cieľom je načrtnúť možný hospodársky a socio-ekonomický vývoj daného regiónu po dostavbe a sprevádzkovaní diaľničného úseku a na základe relevantnej komparatívnej analýzy sa pokúsiť predikovať niektoré socio-ekonomické parametre. The main subject of matter of this diploma thesis entitled "Socio-economic impacts of the D1 motorway project in the Hubová-Ivachnová section on the surrounding region" is an analysis of social and economic impacts of the launch of the D1 motorway section Hubová-Ivachnová on the surrounding region of Ružomberok. The main goal is to outline possible economic and socio-economic developments that may happen after the completion of the highway section and, based on a relevant comparative analysis, try to predict some socio-economic parameters.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [895]