Zobrazit minimální záznam

The Impact of Marketing on Children and Youth



dc.contributor.advisorŠtědroň Bohumír
dc.contributor.authorTereza Toufarová
dc.date.accessioned2021-09-02T22:52:37Z
dc.date.available2021-09-02T22:52:37Z
dc.date.issued2021-09-02
dc.identifierKOS-1065800829705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/97173
dc.description.abstractDiplomová práce zkoumá, jaký vliv mají marketingové aktivity na děti dle určitého stupně vzdělání. Cílem práce je definovat, jak se v průběhu vzdělávání mění vlivy ovlivňující děti ve spotřebitelském chování. Zároveň se práce věnuje i vzájemnému porovnávání vlivů. V teoretické časti je popsána charakteristika dítěte jako spotřebitele, vlivy působící na dítě a marketingová komunikace. V praktické části je rozepsána organizace výzkumu a samotný výzkum. Dotazníkové šetření je testováno hypotézami a jednotlivé odpovědi popsány a analyzovány.cze
dc.description.abstractThe diploma thesis examines the influence of marketing activities on children in our opinion, the level of education. The aim of the work is to define how the influences influencing children in consumer behavior and their mutual comparison change during education. The theoretical part describes the characteristics of the child as a consumer, the effects on the child and marketing communication. In the practical part, the organization of research and the research itself is described. The questionnaire survey is tested by hypotheses and described and analyzed by individual answers.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectDěticze
dc.subjectMládežcze
dc.subjectSociální sítěcze
dc.subjectMediální gramotnostcze
dc.subjectDítě a reklamacze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectChildreneng
dc.subjectYoutheng
dc.subjectSocial mediaeng
dc.subjectMedia literacyeng
dc.subjectChild and advertisingeng
dc.titleVliv marketingu na děti a mládežcze
dc.titleThe Impact of Marketing on Children and Youtheng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeZmatlík Jiří
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam