Konstrukční studie čelního vozu jednotky autonomního metra
A design study of a front car of autonomous metro unit
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Lukáš Hetfleisch
Vedoucí práce
Kolář Josef
Oponent práce
Pracht Ladislav
Studijní obor
Dopravní, letadlová a transportní technikaStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá konstrukční studií čelního vozu jednotky metra. Úvodem jsou popsány elektrické jednotky autonomního metra. V další části se práce zabývá trakčními výpočty a návrhem vypružení a určením bezpečnosti proti vykolejení. The diploma thesis deals with a design study of a front car of a metro unit. The electric units of the autonomous metro are described in the introduction. Next the thesis deals with traction calculations and design of suspension and safety factor against the derailment.
Kolekce
- Diplomové práce - 12120 [429]